Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 02.02.2013, 21:36
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.558
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nosferatu Näytä viesti
Kuinkas tuo regulaattorin lämmityskierto? RAMin sarjan mukana tuli letkut ja T-haarat, mitkä viittaisivat rinnalle kytkentään. Mutta eikös tuossa ole vaarana että neste menee sieltä mistä helpoiten pääsee? Eli toisin sanoen onko ongelmana että sisätilat pysyvät kylmänä, jos neste kiertää suurimmaksi osaksi regulaattorin läpi?
Riippuu tietysti autosta mutta saahan sen lämmityksen haaroitettua muualtakin. Rangessa on kuin varta vasten haaroittamiseen vesikierto throttebodylle, sieltä paisariin palaava letku meneekin ensin regulle ja vasta sitten paisariin. On myös nopeasti lämpiävä letku, lämmintä rupeaa tulemaan melkein välittömästi.

Veikkaan kans että ei se regu kaikkea varasta vaikka kytkis mihin. Voihan sitä virtausta sit kuristaa jos tuntuu että ei pelitä?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten