Näytä yksittäinen viesti
  #129  
Vanha 12.08.2012, 16:43
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aitto Näytä viesti
Saakos muuten turbiini lukkoa säädettyä mulla lyö lukkoon jo 60 vauhdissa. Mites muilla?


Mul vm 1990 HDJ automaatilla. n mittarissa 75-80 km/h on niin turbiinilukko menee aina päälle.

75cm korkeilla renkailla mittarivirhe omassa alle 2km/h mut kun nakkaa 95cm korkeat renkaat alle niin turbiinilukko ei kytkeydy ennen kuin tuo 75-80 vauhtia mittarissa.Todellinen vauhti lähemmäs 95km/h.?

pitäis uppoutua tähänkin asiaan ja etsiä mistä turbiinilukko saa tietoa milloinka kytkeytyy päälle??

En ole vielä asiaan uppoutunut, olisi tosi mukava jos sais vaihdekeppiin napin et vois ite laittaa turbiinilukon päälle vaik 70km/h kun ajelis suurimmalla vaihteella, niin vähentäs vaihtamista. Kun jaksais HDJ hyvinkin mennä eteenpäin isoimmalla vaihteella vähän matalammilla kierroksilla.

Mut sen verran sähköä jo HDJ automaatissa on et tuo ECT kun painaa päälle niin vaihteisto vaihtaisi korkeimmilla kierroksilla, ECT nappi siinä keskellä koelaudassa?
Toimiiks jollakin tuo kyseinen nappi? Omas ei ainakaan valo syty kun painaa pohjaan napin eikä vaikuta vaihteiston toimintaan joten taitaa olla kaput?

Muutama aski saattaa terva leijonia kulua ennen kuin on sähkökaaviot selvillä ECT/turbiinilukko??

Syttöpumpunkyljestä lähtee 2 napaisesta 2 johtoa johtosarjaan.Vaihdelaatikkoon? ECT boksiin?

Viimeksi muokannut hunter hdj : 12.08.2012 17:02
Vastaa lainaten