Näytä yksittäinen viesti
  #58  
Vanha 02.07.2012, 22:54
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Tämä ei varsin perhoiluun liity mutta kuitenki

Eli onko offareita nyt kalalla Tenolla tahi muuten vaan ylä-lapissa tai Finnmarkissa tai tulossa tänne suuntaan lähiaikoina??

Paskaakos se mulle kuuluu No sen verran vaan että kuulin tuossa eräältä paikalliselta että työmaani vierestä lähtee reilu 20km mittasen "kärrypolku" jota sitä pitkin saa siis ajaa mönkijällä ja nyt myös autolla, eli jonnekkin tuonne: http://goo.gl/maps/btEr

Nii mää ku vaa aattelin et josko jokun muukin olis kiinnostunu käyvä kattomassa mitä tuolla on, en oikeen yksikseni viiti lähteä eikä puhelin kuulu tuolla tielläkään, saati tunturissa Enkä ees tiijä mitä kaloja tuolla on, mulle meleko sama ku oon allerginen niille saatanan vempuloille Mutta siis: jos joku on maasturilla liikkeellä "täälläpäin" ni ilmotelkaa ni kävästään kattomassa.
Harmittavan läheltä mennään elokuun lopulla kun ajellaan Arnöyalle. Toki tuolla terranolla ei ees pahalle kärritielle uskalla mutta kyllä sillä nätit offit ajaa...
Meriviikko on tällä reissulla suunnitteilla.

Just tuollaset pikkasen pahemman siirtymän takana olevat kalapaikat toki kiinnostaa kovasti.
Jos oikein huonoa niin otetaan bertta perään
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten