Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 13.02.2012, 16:14
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika28 Näytä viesti
Seisonta-ajan hyvitys toimii myös Tapiolassa.
Eli pelkkä liikenne niin siitä pystyy ajo ajan hyvittämään.
Jos ajat 3kk tai 5kk maksat tästä ajasta.Tuo edellinen taulukko ei nyt ihan täysin päde.

Riippuu myös pyörästä,mallista,teho/painosuhteesta miten maksut elää.

Tällä hetkellä kilpailu kykyä löytyy mp-vakuuttamisen puolella.
Mp-kasko on kanssa sellainen missä ajo aika on suhteessa hinta.
Bonus kertymä on 10% kun muissa 5% kausi.

If 180 ajopäivää 5%
Tapiolassa 120pv 10%.

Terv.Asiamies

Ps.tietääkseni Pohjolassa on koko kauden maksu ja If pystyy jo hyvittämään.
Kun ne merkkaa heti kirjoihin ja koneille niin ei tartte kikkailla eikä tule sekaannuksia maksuissa eikä seisonta-ajoissa.
täti puhelimessa oli toista mieltä... ilmoitin netissä mopon seisontaan . mutta aika karu lasku siitä tuli äsköttäin.. ja ko.seisonta hommaa ei kuulemma enää heillä ole... aina sama maksu... ajo tai ei ..
jos en aja mopolla ollenkaan esim ensi kesänä tai ajan vain viikon pari niin miten menee sitten totellisuutessa? saako sen maksuttomaan seisontaan vai ei? vai tuleeko tuo isohko perusmaksukin vaikka ajais vain viikon tai pari?
no ei se mittään suski on myynnissä kuiteski jo....
mutta sitä minä että olipa se nyt kallis kuukausi tai halapa niin onnistuuko jotta maksaa vain käytöstä??? ottaa ajoon vaikka netissä ja laittaa pois ajosta netissä.. jäin ihan pikkusen ihmettelemään....
mulle ainain sanottiin jotta ei.. maksele vain syssy ja talavihhi... eikö puhelin täti tienny vai minä tajunnu vai mitä??
muuten menny ihan ok. tuon yhtiön kansa..
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 13.02.2012 16:32 Perustelu: lissee
Vastaa lainaten