Viestiketju: Juccan pieni elämä
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 05.01.2006, 14:17
Jucca Jucca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Rakas päiväkirja, minulla ei ole ollut mitään tähdellistä asiaa sinulle mutta ajattelin taas kirjoittaa ettei kokonaan unohdu.
Päätin futiskauden jälkeen että tänä talvena käyn lenkillä ja kehitän kuntopohjan niin hyväksi että se kestää kesän rasitukset.
Futisjoukkueekaveri pyysi minua kuntotestiin koekaniiniksi ja tulokset saatuani leuka loksahti: Kuntoni oli ikäistäni keskimääräistä huonompi.
Olin mykistynyt, kuinka voi olla vaikka olen pari vuotta harrastanut sählyä, futista, futsalia ja punttia monesti viikossa? Tajusin sitten että lenkkeily on unohtunut kokonaan jonka seurauksen pitkäkestoinen kestävyys on olematon.
Otin tavoitteeksi talveksi puntilla 200kg kyykyissä ja 100kg penkkipunneruksessa (ilman selän kaarta). Tällä hetkellä penkki on melkein saavutettu ja kyykyissä ollaan 180-185kg hujakoilla, eli vielä on matkaa...
Lenkkiä olen juossut 1-3 kertaa viikossa ja pitäisi kuntotutkimuksen mukaan vähentää vauhti kävelyksi. Kävelyksi??? Tyhmää hommaahan se on kävellä kuvankauniissa hervannassa yksikseen 1,5-2 tuntia kerrallaan dimmu borgiria kuunnellen...
Päätin sitten hankkia painoliivit että saa edes hien päälle kävellessä ja sykkeen 110-120 välille ilman että tarvitsee mitään pikakävelyä harrastaa.
Sählyä olen pelannut koko syksyn 2 kertaa viikossa ja huomannut melkoista kehitystä pelissä, en olis uskonut että tällä iällä kehittyy ilman oheisharjoittelua.

Eilen kävin Trulezin ja MäIten kanssa kebabilla ja Trulez tarjosi mun annoksen. Olin kyllä yllättynyt että mikä miestä oikein vaivaa?
Taitaa olla rakastunut...

Sellaista tällä kertaa, palataan asiaan.

Vastaa lainaten