Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 18.10.2005, 19:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

- Oikea maastoauto on yksinkertainen, ilman ylimääräisiä ja rikkoutuvia sähköheebeleitä.
- Maastoautossa on alennusvaihteisto + keskitasauspyörästön lukko (tästä erottaa parhaiten citymaasturit).
- Oikeassa maastoautossa on joko 100% pros aksilalukot tai sitten ei lukkoja ollenkaan (aksilalukkoja tarvitsevat ne ketkä eivät osaa ajaa ja sähköyhtiön miehet). Luistonrajotussysteemeillä ei tee mitään, kuluttavat vain muita paikkoja ja menevät helposti rikki.
- Maastoautossa voi olla joko lehtijousitus tai kierrejousitus, mutta kierre on parempi mm. siitä syystä ettei ole riipukkeita viemässä maavaraa.
- Kaikki akselit ovat jäykkiä. Erillisjousituksessa ongelma on maavaran lisääminen + joustojen vähyys. Jousittamattomalla painolla ei maastoautossa ole merkitystä.
- Manuaali on parempi koska se on tunnokkaampi, ei kuumene, ei aiheuta pomppimisefektiä. Automaattimiehet sanovat muuta, mutta ovat oikeasti vain laiskoja.
- Jos oikeaan maastoautoon laittaa portaalit, siitä tulee maastoauto isolla O:lla.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten