Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 14.01.2021, 17:02
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.862
Angry

Nyt kuluneella viikolla täällä pk-seudulla ei kyllä ole käynyt kateeksi vajaavetomatala-autoilijoita, eikä kyllä "nelikko" kitylärpytin kuskejakaan. Silmiin pistävää kuinka vähän porukka näitä muovilirpattimiaan säälii. Jos vauhtia riittää, niin runttaistaa rutinan ja paukkeen saattelemana kinoksiin ja valleihin.

Ketjun aloittaja ei ilmeisesti itse tuolla liikenteessä juuri ajele (pl. lumikasasta peruuttelu ja naapureitten nyppiminen) kun lisää lunta ja liukkautta toivoo? Itseäni ainakin hitusen vituttaa jos edessä olevasta letkasta sudittelee moskassa & liukkaassa yksi, hyvällä tuurilla kaksi edellä mainituista per vihreätvalot, kuin normaalisti menisi se 10-15 ajokkia.

Se että itse pärjäisi mainiosti, ei juuri lämmitä tahi matkantekoa nopeuta jos edessä oliat kusessa. Päin vastoin, hikoiluttaa vitutuksesta jos vaikkapa risteys edessä tukossa "minä, minusta, minuun" sudittelijoita tai jakelu-/roska-auto jumiutuneena liikenteen blokkaamassa. Pahimmassa tapauksessa rekka linkussa tai bussi poikittain hinuria odottelemassa joka ei ihan pian paikalle pääse, koska se liikenne nyt vain on tukossa.

Noh, hupinsa ja mielihyvänsä kullakin. Itse kyllä keksin satoja parempiakin tapoja ajoittain varsin vähiä vapaa-aikojani viettää kuin paskoista liikennekeleistä johtuva autossa istuskelu ja kytkimen kuluttaminen. Itse en ainakaan mitään varttiheijaria saa siitä että kanssa-autoilijat kusessa, hellien ajatusta "minäpä menisin tuosta tönkkönelikon ja maavaran kanssa että heilahtaa"...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten