Viestiketju: Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
  #1982  
Vanha 14.12.2020, 11:28
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Hepomäen vuokrasopimut on päättynyt!


Tässä on selvitelty tätä ajoalue asiaa. Tilanne on ollut vähintäänkin sekava ja väärää tietoa on ollut liikenteessä jopa minunkin toimestani, koska asiat ovat menneet toisin kuin minulle on niistä ilmoitettu ja osa asioista on jätetty myös ilmoittamatta.

Olen keskustellut näistä nyt Kuopion UA:n sekä kaupungin kanssa ja Hepomäen ajoalueen vuokrasopimus ei olekkaan voimassa. Itseläni oli viimeisin tieto että sen olisi pitänyt olla voimassa vielä ainakin 2 vuotta Tästä olivat tehneet UA:n puolella päätöksen että irtisanoovat sopimuksen vähäisen käytön takia jne, mutta tieto tästä päätöksestä ei ollut tavoittanut minua ja nykyinen UA:n miehitys ei asiaa edes muistanut enää.
Ollaan ajettu vähäiset ajot siis ilman lupaa. Tästä nyt ei ole mitään seuraamuksia tulossa yms. Homma siis ihan ok pohjalla sen suhteen.

Ollaan hieromassa uusia kuvioita ajoalueen suhteen. Kaupunki ehdotti meille ajoalueeksi Heinjoella olevaa noin 50 hehtaarin länttiä mitä on tarkoitus käyttää läjitys alueena. Sitä ollaan parasta aikaa selvittämässä ja koetamme saada käyttöön myös vanhoja korvaharjun alueita. Alueille tulee näillä näkymin yhteislupa Itäsuomen mönkiät RY:n kanssa eli hekin käyttäävät alueita.

Hepomäessäkin pystyy vielä ajamaan, mutta ajot pitää sopia Kaupungin kanssa viikko etukäteen ja safarille pitää nimetä vastuu henkilö(eli järjestäjä)
Vastaa lainaten