Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 17.08.2019, 21:11
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Mielikuvia 90- luvulta, ja 2000-luvulta Painosta/kantavuudesta:


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunoksa Näytä viesti
No niin. Trafille on tehty asianmukaiset oikasuvaatimukset niin katsureista kuin katsastuspäätöksistä. Saa nähä koska sieltä kuuluu mitään vai kuuluuko edes koskaan, se jää nähtäväksi.

Patrolli nousi trailerille ka kävi naapuripitäjässä (130km suuntaansa) konttorilla
Ja hylkäys tuli

Sitten muuten ei kelvannut että sammutus oli vaijerilla ja keksi vielä käyttää puntarilla auton niin pitää laihduttaa 130kg. Ei ole riittävästi kuulemma kantavuutta N1 luokan ajoneuvoksi tällä hetkellä.

Mutta siiskin vähällä jos nyt nuilla pääsee. Pitää vain jotain koittaa keksiä tuolle sammuttimelle
Siis mikä N1: "normaali"pakettiauto ja onko takapenkkejä? milloin katsastettu pakettiautoksi?

HÄMÄRÄ mielikuva ajoilta, milloin teetin noita pakettiauto-muutoskatsastuksia; alkuaikoina (-90 luvulla ) riitti että omamassan ja kokonaismassa väliin mahtui kaikki matkustajat.

Ja jos N1 huoltoauto, silloin kun niitä alettiin tehdä, niin "kaikki" lisäpaino luettiin varusteisiin, jos ne liittyi "huoltoautovarustukseen", siis niissä "ropposissa" missä ei ollut vinssiä alunperin, niin semmoinen asennettiin, että päästään maastoon koneen luo; ja ainakin kohtuulliset panssaroinnit meni siihen kastiin, että pitää pysyä ehjänä tms.

Siis: => jos katsastettu taannoin, jolloin tuota tavarakuormaa ei nimenomaisesti vaadittu N1 autoon niin riittäiskö että täyttää sen ajan vaatimukset?
(milloin tuli tuo tavarakuorma- vaatimus? silloin ei saatu katsastettua? -90 luvun TDI Passateista 5 paikkasia pakuja, 1.8td? mondeosta sai)

Ja jos 2-3 hengen auto, niin onnistuuko katsastaa huoltoautoksi? (en ole seurannut säädöksiä viimmeisen 10v aikana)
Vastaa lainaten