Näytä yksittäinen viesti
  #50  
Vanha 16.05.2018, 09:58
amatyyr amatyyr ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.17
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 97
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Kennon pesu vois auttaa, jostain lueskelin juttua joskus niin oli ollut ruskeaa liejua täynnä.
Tämä oli tarkoitus tehdä nyt kelien lämmettyä. Suuttimista tuleva ilma on selkeästi viileämpää isolla puhalluksella kuin pienellä, eli kenno ei jaksa pysyä kuumana isommalla ilmamäärällä, tämä viittaisi huonoon nesteen kiertoon.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moggirange Näytä viesti
Noissa hilukseissa on ollu tyyppivika että kennosta irtoaa jokin sisälevy ja neste ei kierrä kunnolla kennossa. Mulle vaihettiin tuohon -06 kun valitin ettei tarkene. tiesivät korjaamolla heti missä vika.
Mistä sisälevystä mahtaa olla kyse?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liero Näytä viesti
Onko hiluksissa millainen poisto sisäilmalle? Onko puhallus heikko myös jos avaat oven/ikkunan?
Minä taistelin aikanaan kylmän ja huurteisen Astran kanssa ja vika löytyi viimein jumiintuneesta poistoilman läpäistä.
Pulloon ei ole helppoa puhaltaa...
Oven avaamalla puhallus selkeästi helpottuu. Avasin doppelkupin kuskin puolelta takaverhoilua ja otin turvavyön rullan pois, ja sieltä löytyi ulkoseinän poistoilma-aukosta joku n. 60 x 40 x 250 mm kokoinen, ainakin endoskoopilla tutkien alhaalta ja kaikilta sivuilta umpinainen muovitötterö, yläpintaan en nähnyt. Tötteröä heiluttelemalla liikkuu ilmakanavan poistoritilä takaseinässä lavan edessä, ja koko paketti on muovikynsillä ulkopellissä kiinni. Mikä ihme tämä tötterö on? Irti sitä ei mahdu ottamaan ellei nosta ensin lavaa pois edestä.
Vänkärin puolelta en ole vielä takaverhoilua avannut, koska siellä ei sisäverhoilussa ole mitään ritilää, vaikka ulkopellissä poistoilmaritilä onkin. Käytän kyllä senkin auki ja tutkin mitä kotelon sisältä löytyy.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HAILUXI-07 Näytä viesti
Omassa Hilussa -07 ei ole sisälämpöjen/puhalluksen kanssa ollut ongelmia vielä ainakaan.
Raitisilmasuodatinta olen käyttänyt 6.5 vuoden aikana mitä se on mulla ollut.
Toki voisi kyllä tarkistaa puhaltime ja kennon puhtauden kunhan kevät tästä vähän lämpiäis.
Minkälaista suodatinta olet käyttänyt? Näissä ei ilmeisesti ole suodatinta laisinkaan tehtaalta lähtiessä.


- amatyyr -
Vastaa lainaten