Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.04.2017, 14:32
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Kaksi tuollaista autoa on ollut, eka oli 2.0 ja toinen 2,4 litran bensakoneella, automaatteja molemmat. Parhaat autot joita mulla on koskaan ollut, noin kokonaisuutena. Noi tuli molemmat hankittua uutena ja kilsoja tuli yhteensä puolisen miljoonaa. Tilaa noissa on riittävästi ja ainakin mun kropalle kuskin jakkara on ihan perushyvä. Tavaratila ei ole luokan suurin mutta sillä pärjää, tarvittaessa suksiboksi katolle niin johan mahtuu tavaraa kyytiin. Toi pienempi moottori on vähän tehoton noinkin painavaan autoon, varsinkin kun siinä on aika heikosti vääntöä alapäässä. Isompi kone on paljon parempi tässä suhteessa. Kevyesti ajaen kulutuksen saa pysymään kympin pinnassa, manuaalilla vähän alle. Pikkusenkin raskaampi kaasujalka niin kaupunkipyörityksessä menee helpolla 11-12 litraa satkulla.

Kestäviä noi on kuin japsit vaan voi olla. Kumpaankaan ei oikeastaan tehty muuta kuin normi huollot, joku pieni takuukorjaus muistaakseni oli. Ruostumisesta en pysty sanomaan mutta mitä noita liikenteessä kattelee niin eivät ole ollenkaan ruosteisen näköisiä.

Noissa on "oikea" neliveto, eli mekaanisesti lukittava keskitasauspyörästö, jossa vieläpä alennusvaihteisto. Alusta toimii hyvin maastossa mutta eihän nämä mitään varsinaisia maastoautoja ole. Tosin Suzuki pesee CRV:t ja RAV4:set mennen tullen huonoilla teillä. Vetoautona mahtava peli, koukkupaino oli muistaakseni 1850 kg. Polttoainetta tietty kuluu mutta sitä saa pumpusta lisää. Melutaso näissä on kohtalaisen matala, sellaista etäistä huminaa ja rengasääniä
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten