Viestiketju: Syrjähyppy HJ61
Näytä yksittäinen viesti
  #94  
Vanha 17.09.2015, 17:00
Mela-Antero Mela-Antero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.06.14
Sijainti: Keuruu
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
näyttäis olevan homma hallussa
Kiitän

Ois jotain raportin paikkaa mitä sitä on taas touhuiltu



Vaihelaatikon palkki sai hammerit niskaan ja muutaman kymmentä karvaa pensselistä, maapallo silottelee sit loput



vähän korvakkeiden loppuun hitsailua kun sai kaikki hepattua kiinni, vähän turhan suuri vekki tuli kardaanin väistölle, mutta ompahan kolhu varaa paremmin.



Sit vähän panssarin äimistelyä, 6mm mitä lie paskarautaa, luulis tämmösessä sunnuntaioffissa kestävän maailman tappiin saakka



Sit saikin vaihtaa jo reteempiin sävyihin ja maalata linkki, ihmeen helpolla irtos korvakkeistaan, kun aika liki silmämääräsesti tuli asemmoitua korvakkeet



Orbikin sai vähän sävyjä päällensä kun yks ilta alko rälläköiminen tympiä huolella



Vähän sylinterin ja jarruletkun hahmotteluja, sylinteriin joutu tekeen hieman rajotin holkkia. Raidetangoksi löyty silmämääräsesti shoppailen ainesputkea 7mm seinämällä, paikallinen sorvari nykäs sinne 23mm jengat kun tuntu olevan eksoottinen kierre, eikä malttanu ootella että tilais oman tapin. Päiksi tuli Cross4wd:ltä samanlaiset molempiin päihin. Lähinnä kierteen teon helppouden takia, pyöränkulmia tästä varmaan säädetään tasan yhen kerran niin ei haittaa pikku lisätyö sen aiheen parissa Samalla tuli käännön rajottimet hitsailtua täyteen roinaa ja pikkulaput päälle. Tosin jälkiviisaana, että oisko parempi ollu pehmeet stopparit kun että romua lentää jostain muualta, mutta menköön vaikka murroksen suojeluun ylikulmalta, tosin sillähän vois uskottavuuden nimissä rikkoo yhen murroksen kun muuten ovatkin kestäny



Työmaalta ostin kasan vanhoja jämä/proto letkuja ison nivaskan niin katoin sieltä epäkuranteimmat ja tein niistä tähän, pari päätä joutu prässään uusiks. Ois saanu siistimpiäkin kulmia ja asentoja, mutta jääköön ne herkut sit pikkuautoihin...



Sit piti vähän herkutella ja antaa sen kuuluisan mopon keulia, eli öljysäiliön tekoon, hain hytikka liikkeestä mahollisimman pienen paluusuodattimen. Ja vähän vaan sorvausta ja jyrsintää niin "mulla onkin täällä jo kaikki valmista"



Aikanaan Corolla hommiin tuli tehtyä prässityökalu, että sai painella noita pontön kansia niin pakkohan se oli tähänkin tehä pikkuhuohottimet tuli ihan vaan visuaalisuuden takia, ja sen että aikasemmin oon käyttäny samoja ja sopiva kierretappi oli sitä varten hommattuna niin nuukuus voitti...



Vähän samaa kikkailua kiinnikkeen kaa. iski vaan hirmee himo korihommiin kun noita kauhistuksia rävelti, että vois kunnolla hipelöijä pyöräkoteloita ja iskaritorneja



Siellä se mököttää, pieni "töpseli" kävi vaan kun klemmarin koloja tein että oishan tuon kiristimenkin pitäny mennä piiloon noo jospa sen kura maisemois. Kannatti tosin tehä taas "visiopuuskalla" kun pumpun imuletkun kara jäi ihan väärään asentoon mutta tuli jo muutetuks.



kaikenlaista mokkulaa piti siirtää iskarin reijän takia, joten pari hitsimutteria ja vanha CustomCagesin peltikikkula niin ne saikin uudet osoitteet, kannatti kollailla 5 vuotta sitten jätelavaa kun heti sai "aarteet" käyttöön
Vastaa lainaten