Viestiketju: Flatbed
Näytä yksittäinen viesti
  #44  
Vanha 06.02.2015, 00:21
t0ny:n Avatar
t0ny t0ny ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 20.10.13
Sijainti: Iitti
Viestit: 634
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti

Mutta tuohon Flatbed- ideaan: mulla on O1 luokan peräkärry (siis se ns. 750 kg, saa vetää ilman e-kirjainta aina) toki jarrullinen ja... mutta laitoina vain vain putkikehikko, ja huomattavan kätevä ison tavaran kuljettamiseen; saa sidottua hyvin kiinni, siis molemmilla sivulla 4 laitaputken päätä, mihin räikkäliinan koukku tarttuu, toki sais olla vielä lisää kiinnityspisteitä...
toki tuo 1500x3000 lava on niin alhaalla, että pyöräkotelot reunojen ulkopuolella.
Parlokit on hyvä idea, ja Itekkin oon funtisnut tota putki kehikko laitoja, kun eipä tuolla pientä roinaa tarvi säilyttää, ja toiseks ei se oo mikään varasro,

Kyllä tollassella tulisi mainiosti puu tavaraa ym...
Ja oon tossa koneelle vähän onkinut malleja miten tuolla maailmalla ovat tehneet noita laatikoita ym...
Meinasin tehä yhen ison laatikon tohon runhon väliin... ja varmaan vinssi perään...
Tarkotus oli et olisin tehnyt ns. sermisäiliön pa tankiksi alumiinista tohon kapiinin seinään,mutta katsellaan, hyvä tankki tossa nytkin on.
Ja kaikkiin autoihin olen takin jostain syystä tehnyt.

Saas nähdä koska tämä toteutuu, nielee tämäkin rahaa.. Ootellaan kevättä että on mukavempi ulkona tehdä.
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta!
Vastaa lainaten