Näytä yksittäinen viesti
  #53  
Vanha 08.01.2015, 20:11
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Vituttaa kun eukko aamulla ajo kauppakassistaan puskurin paskaksi. Ei muuten mutta oli muutenkin huono aamu.

Olin vasta 3 kuukautta sitten vaihtanu etu- ja takapuskurit. Mualimalta uudet ja maalaukset niihin. Sitten ison vaivan näin, kun asensin. No eikö se sitten turannu sen keulan penkkaan "kun en ehtiny ikkunoita hangata". En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa käyttää kaksi minuuttia niiden ikkunoiden harjaamiseen ja raappaamiseen.

Eihän se purskuri haljennut kun toiselta puolelta, vaan minä suutuspäissäni huusin ja potkasin toiseen päähän, niin räjähti 10 osaan koko paska. Siinä sitten 15 minuuttia paikkasin sisällä olleita kaluja ja reksiterikilpeä, että pääsee töihin ajamaan. Kyllä välillä koettelee ihmisellä. Onneks oon ite täydellinen kuski.

Muovipuskurit pitäisi lailla kieltää.
Pulttaat siihen törmäys palkkiin jonkun rautasen puskurin ja syylärin kohdalle teet panssarin niin kestää penkkoja puskea, kyl se oppii kun aikansa ajelee sellaisella ranka ja nipparia korjauksella
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.