Viestiketju: Patrol kysy/vastaa
Näytä yksittäinen viesti
  #311  
Vanha 14.05.2014, 22:01
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ozzy86 Näytä viesti
Käännettäessä kuuluu väliin ihme "kopauksia" / "kajauksia" kun vas. kääntää niin kajahtaa paukahtaa ja takas oikeelle niin taas paukahtaa kajahtaa välillä kovempaa välillä hiljempaa, (oliko tarpeeks epäselvästi? ) ihan normiajossa ei misään mettärynkytyksessä vaan ihan tiellä... Nivelet ohjauspuolelta kuivat? vai saako heti nypätä vehkeet ilmaan ja kopan olusta vierehen ja ruveta duunaan isompia
mulla tuli vähän samankuukoisia ääniä myös kun kanttas oikealle. etujouset oli niin läsähtäneet että jousen pään lenkki otti runkoon kiinni. siis riipukkeet aivan suorana ,ja siellä rungon puolella on riipun "puslapesän" luona sellaset vahvikkeet eteenpäin joihin jousen lenkki otti kiinni.. sit kääntäessä se lenkki putos vahvikkeen päältä pois ja siitä tuli ainakin mulla tommonen ääni. hankala selittää mut jospa tosta saa selvän. näkyi ihan selvät jäljet siellä rungon puolella.

tosta gr:n vetopainosta vielä. mitähän tommoselle on valmistajan sallima vetopaino?
mä oon kyselly tohon omaan 160 koppaseen isompaa koukkupainoa mut niihin valmistajan max massa on 2100kg eikä sitä enää saa suurennettua.
noi 3500kg:n koukut on vissiin jotenkin sillä joissakin vanhoissa otteissa näkyvällä "hyväksytty ristiinkytkentä" tjs jutulla saatu aikanaan otteeseen.. mut eipä saa enää. mulla 2200kg vetopainot ja entinen offipatu+ kärry painoi 2760kg siksipä nyt rakenteilla jotain joka pitäs painaa alle 1500 kiloa.
Vastaa lainaten