Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 27.02.2014, 23:05
Jonzkuu Jonzkuu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 60
Perusasetus

Morjesta! Olen ollutkin täällä jo jonkin aikaa ja nyt satuin tämänkin jutun huomaamaan. Voisin itsekkin laittaa tänne pieni muotoisen esittelyn itsestäni ja miten olen tänne foorumille lopulta päätynyt.

Elikkäs lähes 24 ja olen Kuusamosta kotoisin ja olen pikku pojasta asti ollut kiinnostunut erilaisista moottori vehkeistä. Olen viettänyt sukulaisten autotalleilla paljon aikaa ja oppinut sitä kautta lähes kaiken mitä näistä nykyään tiedän. Aluksi olin kiinnostunut noista matalista "tuning" härpättimistä, mutta kun kerran pääsin ajamaan kevät kelillä erästä korotettua Hiluxia niin oli pakko saada itsellekkin jokin korkeampi auto. No siinä meni kuitenkin 5 vuotta ennen kuin ostin nykyisen HJ60:sen.

Olen jo kertaallen vaihtanut toiseen alaan ja nykyään olen kaivinkoneen kuljettaja Maasturin osto alkoi mietityttämään kun autoni Volvo S70 madallettuna alkoi olemaan turhan matala joissakin paikoissa työautoksi. Silloin löysin itselleni tuon nykyisen Hojokan. Hojokan oston jälkeen aloin etsimään erilaisia foorumeita läpi ja lopulta törmäsin tähän foorumiin tuon SLCK:n kautta. Elikkä tulin tänne, kun minua alkoi kiinnostamaan tuo 4 litraisen dieselin turbotus, mutta välissä oli myös se v8 koneen kiinnostuskin, mutta se on toistaiseksi ainakin vielä unohdettu toisen projekti auton takia. Elikkäs tällainen tarina tällä kertaa.
Vastaa lainaten