Näytä yksittäinen viesti
  #153  
Vanha 06.11.2013, 15:31
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.271
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borg Näytä viesti
Pajero konkareille olisi seuraavanlaista kysymystä,
Mitä hyviä/huonoja puolia on gen1/4.875 taka-akselissa (pitkä auto)?
Minkälainen vetarin kiinnitys (c-klipsi?)?
Kuinka tiheät vetarin boorit (28, 30...?)?
Noin yleisesti ottaen kestääkö 33/35 kumeja offi touhuissa?
Ja nippeli tietona mikä on taka-akselin leveys, vanteen kiinnityspinnasta-k.pintaan mitattuna (vaihteleeko vuosimallien mukaan)?

Jos joku osaisi vastata näin kootusti, niin säästäisi vaivaa huomattavasti.
Iso kiitos etukäteen.


Kuvassa näkyy lyhyen pajeron pikkuperän vetarien kiinnitys. Eli laipalla kiinni akseliputkessa. Booreja vetarissa on 28 kpl.

Kysymys olikin pitkään malliin... kai sekin on samanlainen noilta osin? En oo kyllä purkanu isoo perää.

Pitkän mallin ison perän leveyden voin mitata, kunhan muistaisi vaan.
Vastaa lainaten