Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Dieselgate (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=167047)

Säätäjä_setä 28.12.2021 00:07

Dieselgate
 
Jos meni telkkarissa ohi niin löytyy areenasta. Sakemannien mega sotku. Maksanu tähtitieteellisiä summia ja selvittely näyttää jatkuvan vielä.

https://areena.yle.fi/1-50830482

MetAxi 28.12.2021 11:46

Vanhalla Transporterilla (vai Caravellellä) näytti ex-Boschilainen inssikin ajavan.
Varmasti saastuttaa enemmän kuin huijausohjelmalla varustettu euro6.

Ne jenkkeihin maksetut miljardit, mistäpä ne kaivetaan? Sijoittajien taskuista ei voi ottaa, uusien autojen hintoja ei voi juuri nostaa, eikä huolto-osien hintoja. - Vanhojen autojen varaosista siis, eli kaadetaan vanhempien autojen omistajien niskaan.

Mulla on kaksi noita huijaus-dieseleitä, egr:n toiminta lähinnä muuttui uudelleenohjelmoinnissa. Avaimenperä, ensiapulaukku ja turvaliivi olivat korvauksena aiheutuneesta vaivasta.

Ne Berliinin pakokaasutestaajat vois tulla tänne -30 pakkasiin mittailemaan päästöjä, pitäähän ne päästöt olla talvellakin kohdallaan.

Ja hybridi- ja sähköautojen tulee kulkea akuillansa sama km-määrä sekä kesällä että talvella. Eikö vaan?

Säätäjä_setä 28.12.2021 14:31

EGR virittelyihin liittyen. "parantelun" jälkeen varmaan tarttee nuohoojan käydä imusarjassa useammin. ;)

Noista olosuhteista. Adblue vehkeitten Nox päästöt lienee Sodankylän korkeudella varmasti perseellään useamman kuukauden vuodesta kun kusitankki on jäässä. Adblue jäätymispisteeksi ilmoitetaan -11 astetta.

wikke 28.12.2021 18:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi (Viesti 1454457)
Ne jenkkeihin maksetut miljardit, mistäpä ne kaivetaan?

Toki osin vaikkapa Nyrväsperän mummon eläkkeestä. Kyllä https://fi.wikipedia.org/wiki/Olaf_Scholz kertoo, ja täti Merkel auttaa häntä takapiruna kertomaan kuinka.


Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi (Viesti 1454457)
Ne Berliinin pakokaasutestaajat vois tulla tänne -30 pakkasiin mittailemaan päästöjä, pitäähän ne päästöt olla talvellakin kohdallaan.

Ja hybridi- ja sähköautojen tulee kulkea akuillansa sama km-määrä sekä kesällä että talvella. Eikö vaan?

No älä nyt hulluja höpise! Täällä on vain nyt niin vitun epäloogista/epäegologista asustaa että ei moisten vain tarvitse päteä! Pois sieltä.

Mutta tokikin tänne pohjan perille tarvitsisi samojen punavihreiden mielestä rontata miljoonia siirtolaisia liikkumaan ajatuksenvoimalla paikasta toiseen, ilman eristettyjäasuntoja tahi niiden lämmityskuluja, ja kaitpa nuo syömättäkin oppisivat olemaan...

HJ60_Jussi 28.12.2021 18:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Säätäjä_setä (Viesti 1454460)
Adblue vehkeitten Nox päästöt lienee Sodankylän korkeudella varmasti perseellään useamman kuukauden vuodesta kun kusitankki on jäässä. Adblue jäätymispisteeksi ilmoitetaan -11 astetta.

Tekniikan ylijumala saksasta oli viisas mies ja asensi sinne sähköllä lämpenevät vastukset jotka pitävät kusen juoksevana. Jos tankki kopsahtaa pankkojäähän eikä sula, viisas asentaja vaihtaa sinne uuden tankin joka pellaa pakkasella. Vastuksiahan ne ei vaihda. Pari tonnia euroina vaan tahtoo mennä sen kusen sulanapitoon tuossa tapauksessa

Lerssinen 28.12.2021 20:40

Mulla on työautona 2021 ransitti jossa on kusivehkeet, pakkasta oli parhaillaan reilun viikon verran -25 kieppeillä mutta ei se tuossa ainakaan juoninu tai virkannu tietokoneet mitään. Siitä ei ole minkäänlaista hajua että miten se pelaa pakkasilla vai saako pakkanen ne "ohitettua".

Tojo4wd 28.12.2021 23:36

Mun työ auto Volvon linjuri vuosimalli 2015 herjas tossa miinus kympinpinnassa viimetalvena että vie huoltoon kun oli lämmitys relevikaa mutta kun meni yli kahdenkymmenen pakkanen niin ei enään herjaillu kusesta mitään kai se luovutti totaalisesti.
Jatko herjailua kyllä taas kun pakkanen putos.

Nyt on kyllä taas toiminut kun vehkeet kunnossa.

Bj Andy 29.12.2021 00:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd (Viesti 1454480)
Mun työ auto Volvon linjuri vuosimalli 2015 herjas tossa miinus kympinpinnassa viimetalvena että vie huoltoon kun oli lämmitys relevikaa mutta kun meni yli kahdenkymmenen pakkanen niin ei enään herjaillu kusesta mitään kai se luovutti totaalisesti.
Jatko herjailua kyllä taas kun pakkanen putos.

Nyt on kyllä taas toiminut kun vehkeet kunnossa.

No vikakoodi lukee keulassa. Jo hemmetti kakskytä vuotta sitten :eek: kun ajoin onnikkaa, kuului Volvon varusteisiin musta ertsa, sillä teipattiin turhat varoitusvalot pois häiritsemästä…:D

BJ-40/76 30.12.2021 11:58

UreaGate?
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd (Viesti 1454480)
Mun työ auto Volvon linjuri vuosimalli 2015 herjas tossa miinus kympinpinnassa viimetalvena että vie huoltoon kun oli lämmitys relevikaa mutta kun meni yli kahdenkymmenen pakkanen niin ei enään herjaillu kusesta mitään kai se luovutti totaalisesti.
Jatko herjailua kyllä taas kun pakkanen putos.

Nyt on kyllä taas toiminut kun vehkeet kunnossa.

Hmmm?

Mistähän kusiruikkari lukee lämpötilatiedon?

Olis pakillinen irtovastuksia, ja kokonainen Suomi Vittuuntuneita dsl- kuskeja, olisi bisneksen paikka:cool:


Sivu luotu: 17:41 (GMT +2).