Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Lasten suusta kuultua! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121194)

-Stedt- 22.02.2014 22:12

Lasten suusta kuultua!
 
Eli Varmaan monikin offari on siihen ikään päässy että jälkikasvua löytyy ja kaikkea mielenkiintoista kommenttia tuntuu löytyvän, onneksi ei kaikkea edes tiedä mitä esim. hoitopaikassa isistä kerrotaan:D. Varoittavana esimerkkinä myös jälkikasvun hankintaa harkitseville, kaikkeen pitää varautua:rolleyes:.
Oltiin tuossa vaimon siskon muksun ristiäisissä ja nuorin sälli totes (4v) siinä papin kuullen että....
-Isi,Mie taijan nyt käydä ulkona polttamassa tupakan ja otan yhen kaljan!!

Täytyy sanoa et ei tienny miten päin ois jakkaralla istunu,,,

Sami89 22.02.2014 22:29

Mistähän lie oppinu? :D:D:D

-Stedt- 22.02.2014 22:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 1106619)
Mistähän lie oppinu? :D:D:D

Tjaa, Lie naapurin sedältä:D. on nää melko magneetteja toistelemaan mitä ite suustaan päästää,,,pitää pikkasen varoa:rolleyes:.

Viipo 22.02.2014 22:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- (Viesti 1106623)
Tjaa, Lie naapurin sedältä:D. on nää melko magneetteja toistelemaan mitä ite suustaan päästää,,,pitää pikkasen varoa:rolleyes:.

Ja autosta on vetoakseli poikki, kun venäjän safarille pitäs lähteä? :P

vmt 22.02.2014 22:37

Viime syksynä tyttäreni (silloin 4-vee) täti kävi hakemassa pienen neidin päiväkodista...
Olivat tätinsä kanssa tämmöisen keskustelun käyneet, kun täti haki hoidosta ja ei turvaistuinta ollut sille parin kilsan matkalle. Turvavyötä laittaessa sitten näin:

Täti: Toivottavasti ei tule poliisia, kun ei tuota istuinta ole.
Anni: Älä sano niille, kuka olet!
Täti: Jaa mitä?
Anni: No et sano niille nimeäsi!
Täti: Pakkohan se poliisille on sanoa.
Anni: Kato et vaan sano!
Täti: Mutta täytyyhän mun niille ajokorttikin näyttää.
Anni: No näytä sitten se korttisi, mutta et kerro nimeäsi!

Fiksu tyttö ja terve epäluuloisuus poliisiin! :D

AVRO 27.02.2014 12:24

Eilen tuli taas hyvää settiä tolta +14v juipilta.

Olin työmaalla pitkän päivän, jossain vaiheessa myöhäisiltapäivällä puhelin soi ja juippihan se siellä. Juippi: "syötsä jotain ruokaa kun tuut himaan?" Minä: " en osaa sanoa, riippuu vähän kuinka myöhään menee" Juippi: "no hyvä, ei täällä mitään ookkaan. me syötiin kaikki" Minä: "aha"

Sitten seuraava kysymys. Juippi: "voiks äiti siirtää sun tililtä rahaa mun tilille?" Minä: "???? miksi??" Juippi: "no kun siellä on niin paljon ja mulla on niin vähän" Minä: "öö, no ei kai sieltä mitään siirrellä jos en ole velkaa" Juippi: "ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D

Jare 27.02.2014 13:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja AVRO (Viesti 1108080)
Sitten seuraava kysymys. Juippi: "voiks äiti siirtää sun tililtä rahaa mun tilille?" Minä: "???? miksi??" Juippi: "no kun siellä on niin paljon ja mulla on niin vähän" Minä: "öö, no ei kai sieltä mitään siirrellä jos en ole velkaa" Juippi: "ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D


"ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D

khager 27.02.2014 16:49

Tapahtui vuonna keppi ja kirves. Poika 5v oli äitinsä kanssa kaupassa. Äiti tapasi pastorin ja juttelivat niitä näitä. Poika tokaisi ylpeänä pastorille "mun isä on mutakuono" (silloisen seuran nimi=mutakuonot). Vaimon piti hieman valaista asiaa pastorille:)

Taisto 27.02.2014 17:06

Poika(4-v) oli auton kyydissä 25-tiellä missä varoitettiin liikennemerkillä liukaudesta. Poika älähti oitis: "Suomen surkeinkuski!"

L-200 27.02.2014 17:45

Juniorit oli pihalla leikkimässä sateen jälkeen.

Tulivat sitten sisälle, yltäpäästä kurassa ja vettä valuvina.
Komensin pojat suoraa päätä pesuhuoneeseen riisumaan läpimärät vaatteet pois päältä.

Nuorempi yhä vesi noroina valuen päätti pysähtyä oven eteen matolle jääden siihen seisomaan ja vettä lattialle valuttaen, levitti kätensä ja päätään pudistellen totesi.

" voi vittu että mä olen ihan läpimärkä, mä en voi edes käsittää miten vitussa mä olen näin märkä vaikka olin ihan vähän lätäkössä leikkimässä"

Nostin pojan pesuhuoneen puolelle ja huulta purren poistuin takavasemmalle.

Ei voinut nauraa.....

hutikka 27.02.2014 19:03

Poika (7v) mulle saunassa: "Iskä,mä osaan ihan kaikki kirosanat,haluatko kuulla?"
Vähän joutu yskäsemään ja sanomaan että jos nyt ei kuitenkaan..

HeikkiH 27.02.2014 19:30

Pitäis kyl yrittää välttää kiroilua lasten kuullen. Nuorempi tyttö (3-vuotias) oli päiväkodissa tossa eräs päivä kaivellu reppua ja jupissut "Missä helvetissä se rasvatuubi on..."

Nuhapumppu 27.02.2014 21:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 (Viesti 1108203)
Pitäis kyl yrittää välttää kiroilua lasten kuullen. Nuorempi tyttö (3-vuotias) oli päiväkodissa tossa eräs päivä kaivellu reppua ja jupissut "Missä helvetissä se rasvatuubi on..."

Juu sama täällä,poika(2,5v) tuumas yks päivä että "voi perkele kun on liukasta" :D Ja muutenkin tuo kuuntelu/sanojen toistaminen on aivan älytöntä. Nytkin tuumasi että "Mitä jäbä duunaa,mulla on köntsä housussa"

SunFire Red 27.02.2014 21:06

Oltiin päiväkodissa esittelemässä paloautoa, kun pieni tyttö tuli nykimään hihasta kesken esittelyn ja sanoi kovaan ääneen: Setä! Tytöt tykkää hevosista ja pojat lehmistä!

wikke 27.02.2014 21:26

Maanantaina ehkäpä joku kuusi vuotiais poika hakkasi punaista liukuriaan naapurustossa betoni portaisiin minkä vieressä kersoilla tapana laskea mäkeä, ja kailotti kovaan ääneen: "Vittu tää on paska talvi!" Luisti hiekalla himppu huonosti...

pee 27.02.2014 22:39

pari hassua:


bussissa: "Vittu, mun tutti tippu!!"

tai

ratsiassa: "Vitun poliisi ! Nyt me ei keritä näkee Joulupukkia!!"

VOLIATTI 27.02.2014 23:01

Vanhempi kolli nyt 4v ilmoitti tossa vuosi sitten appiukon hampaatomalle kone kuskille että saat mun vanhat hampaat kunnes mulle tulee uudet hampaat, kato kun meijän perheessä vaihtuu noi hampaat erilailla kun teillä, olipa pokassa pitelyä kun tuli meinaan niin puuntakaa noi lauseet,:D olipa suupaltti konekuski ihmeissään

Finderi 27.02.2014 23:44

Noi pienet kyllä osaa, ei unohdu tämäkään kun tehtiin päiväkodin pihassa nurmikoiden pohjia jyrsimellä. Aidan takana sammuttimen kokoista kaveria kiinnosti ja pelotti, sarvitraktorin pakari vissiin metelöi vanhuuttaan. Ärrät ja ässätkin oli vielä hukassa mutta hyvin sai selvää kun jässi huusi työkaverilleni "Taakelin punkkali veä käteet!"

Opiskelukaveri puolestaan sai parhaat sessionaurut kun luuli että 4-v nukkuu pinnasängyssään...kun pääsivät emännän kanssa maaliin ja liike loppui, kuului selän takaa pikkukimulin ääni "Lisää!"

Kaitsu67 28.02.2014 00:28

Edellisessä työpaikassa kolleega kertoi, kun oli hakemassa omaa jälkikasvuaan tarhasta ja pari samassa tarhassa ollutta poikaa seisoi aidan vieressä ja toisella puolella jalkakäytävällä lampsi ekaluokkalainen jässi koulureppu selässä... nää tarhan alle kouluikäiset huusi ekaluokkalaiselle että "aiotko nussia tänään?", oli ollut naurussa kuulemma pitelemistä, tokko pojat edes tiesivät mitä kyselivät... :D:D:D:D:D:D

Hanna 28.02.2014 00:28

Oma isi on kova kiroilemaa ja siltä oon saanu hyvän opin ni mie ite joskus ihan pentuna ja ennen ärrän löytämistä navetasta olin tuumannu velipojalle et "tuu mennään kuuntelee ku isi kiroilee" :)

Ambula 28.02.2014 02:11

Vaimo kertoi, että oli ipanalta (2vee) kysellyt, että mitä isi tekee työkseen. Oli nappula sitten elkein ja muutamalla sanalla selittänyt sen liittyvän koneisiin. Noh, äitinsä toiveikkaasti kysyi, että mitäs äiti tekee, johon ipana tomerasti vastasi: "tishki!" Ja näytti astianpesukonetta.. :D

Teme74 28.02.2014 15:53

Oltiin pojan kanssa isossa kaupassa. Haettiin pari purkkia maitoa. Jonoa oli jonkin verran. Poika etsi lyhimmän jonon ja huusi minulle kovaan ääneen. Iskä tuu tänne. Täällä ei ole kuin yksi vanha ämmä!

J.Niemi 01.03.2014 09:34

Käytiin tytön kanssa kaupassa ja kun tultiin parkkipaikalle niin viereen oli juuri tullut clk mersu. Siinä kun isäntä kömpi autosta ulos niin tyttö tokas; Kato isi, suomen surkein kuski.
Hieman kyllä repesin.

vellihousu 01.03.2014 09:51

Tänään aamupalalla 4v poika sano kesken kaiken: Antti tuisku tuli kaapista. Ei ainakaan multa oo kuullu

JiiPee 01.03.2014 17:22

Aika liki 20 vuotta sitten sattui sellainen, että kotona oli jotakin juttua miehistä ja naisista, pojista ja tytöistä. Josakin vaiheessa vaimo sanoi sitten, että "olenhan minäkin nainen". Siihen meidän esikoinen, tyttö, totesi kirkkaasti, että "Äiti, et ole nainen, olet äiti!"


Sivu luotu: 09:49 (GMT +2).