Team Lypsikki
12.04.2012, 13:16
Kävin selvittämässä -88 patrollin SOA-muutokseen liittyviä juttusia kyseisessä puljussa Kuusamossa. Palvelu oli erittäin asiallista, suorastaan moitteetonta. Pettymys kuitenkin tuli siinä, ettei Trafin mukaan SOA:a ole voinut tehdä enää viiteen vuoteen! Soitto puljun pomolle ja kysyin asiaan selvennystä.
Akseleitten siirto lehtien alle ei ole mahdollista, koska kyseistä akselia ei ole tarkoitettu lehtijousen alle! Tiedustelin alustan muuttamisesta kierrejousille samoilla akseleilla, joka oli aivan hyvä idea, varsinkin jos tukivarsien hitsaaja osaa hommansa. Kysyin mielipidettä Hiluxin takapäästä, ja vastaus oli, ettei rakenne ole oikein.
Läksin toiselle asemalle, missä ihmeteltiin Laatukatsastuksen laatua. 77mm korotusta alustan muutoksilla ja piste. SOA on ok. Loput renkailla. Juuri niinkuin kirjoissa lukee.
Kyseinen ketju on laittanut takaisinkutsuja SOA:tuille maastureille. Jos tällainen kutsu osuu kohdalle, kannattanee ryhtyä toimenpiteisiin...
Akseleitten siirto lehtien alle ei ole mahdollista, koska kyseistä akselia ei ole tarkoitettu lehtijousen alle! Tiedustelin alustan muuttamisesta kierrejousille samoilla akseleilla, joka oli aivan hyvä idea, varsinkin jos tukivarsien hitsaaja osaa hommansa. Kysyin mielipidettä Hiluxin takapäästä, ja vastaus oli, ettei rakenne ole oikein.
Läksin toiselle asemalle, missä ihmeteltiin Laatukatsastuksen laatua. 77mm korotusta alustan muutoksilla ja piste. SOA on ok. Loput renkailla. Juuri niinkuin kirjoissa lukee.
Kyseinen ketju on laittanut takaisinkutsuja SOA:tuille maastureille. Jos tällainen kutsu osuu kohdalle, kannattanee ryhtyä toimenpiteisiin...