View Full Version : Paras juoma?
Paras juoma? Viimeinen vaihtoehto on sitten jokin muu/mikä? Kyse alkoholista!
Tuo yllä oleva äänestys on mun top 10 juomat, joita nautiskelen
Ruska oli viimesyksyn suosikki juomani. Se on tiukkaa evästä, ei tarvinnu ku haistaa niin tulee hirmu simaan. Joka perjantai meni aina ruska pullo ja muutama lonkero ja lauantait tasottelin oluella
Offipiru
18.01.2011, 21:20
Ranskalainen huokea ja keväisen aurinkoinen "La Sol"
Ei viitti ees äänestää, ei o sorbusta listalla
Rekisteröimätön
18.01.2011, 22:33
Paras juoma? Viimeinen vaihtoehto on sitten jokin muu/mikä? Kyse alkoholista!
Tuo yllä oleva äänestys on mun top 10 juomat, joita nautiskelen
Tämähän oli odotettavissakin!! Mies lupasi olla kirjoittamatta paskaa näille palstoille mutta eipä kestänyt kuin pari päivää niin jo unohtui lupaukseti. Mitäpä muuta oliskaan von lökältä odottaa!!
KoniJeep
18.01.2011, 22:36
Ei viitti ees äänestää, ei o sorbusta listalla
Joo eikä oo absolutisti votkaa
Paras "halvin känni" -juoma on ehdottomasti muscat (http://www.alko.fi/tuotteet/fi/002901)
Muuten menee eniten olutta ja viskiä ( Johnny Walker punaleima, Chivas Regal jne..)
Tämähän oli odotettavissakin!! Mies lupasi olla kirjoittamatta paskaa näille palstoille mutta eipä kestänyt kuin pari päivää niin jo unohtui lupaukseti. Mitäpä muuta oliskaan von lökältä odottaa!!
Nooh, eipähän tullut nurkantakaa yllättäen...
Rekisteröimätön
19.01.2011, 08:14
Tämähän oli odotettavissakin!! Mies lupasi olla kirjoittamatta paskaa näille palstoille mutta eipä kestänyt kuin pari päivää niin jo unohtui lupaukseti. Mitäpä muuta oliskaan von lökältä odottaa!! Ei näitä lekan avaamia juttuja ole pakko lukea jos ei halua. Antaa miehen kirjoitaa jos haluaa. Paras juoma on muuten karpalo lonkero
Tuukka Impala
19.01.2011, 09:34
Noista vaihtoehdoista Captain Morgan, mutta kaikista parasta on JÄGERMEISTER
vellihousu
19.01.2011, 15:07
Ilmanen viina
Eipä tämmösen gallupin/topicin avaamiseen SirLekaa tarvita.. On täällä palstalla turhempiakin jätkiä päätään aukomassa!! Ja nyybit voi vetästä betonikengät jalkaan ja hypätä vaikka mereen!!
Ja itse asiaan, punkku ja olut uppoo.. (kun taasen voipi jotain alkomahoolia ottaa...) :D Viski oli joskus 2-kymppisenä iha ykkönen.. Miten helvetissä sellasta on pystyny juomaan :eek: Ja jopa useamman päivän putkeen...
T: Nana (kyläpäällikön jalkawaimo)
Rekisteröimätön
19.01.2011, 19:05
http://www.youtube.com/watch?v=_P1yufd_-z4&NR=1
Paras "halvin känni" -juoma on ehdottomasti muscat (http://www.alko.fi/tuotteet/fi/002901)
Muuten menee eniten olutta ja viskiä ( Johnny Walker punaleima, Chivas Regal jne..)
Ruska on halvinta ja parasta!
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/002793
Eipä tämmösen gallupin/topicin avaamiseen SirLekaa tarvita.. On täällä palstalla turhempiakin jätkiä päätään aukomassa!! Ja nyybit voi vetästä betonikengät jalkaan ja hypätä vaikka mereen!!
Ja itse asiaan, punkku ja olut uppoo.. (kun taasen voipi jotain alkomahoolia ottaa...) :D Viski oli joskus 2-kymppisenä iha ykkönen.. Miten helvetissä sellasta on pystyny juomaan :eek: Ja jopa useamman päivän putkeen...
T: Nana (kyläpäällikön jalkawaimo)
Olet hieno mies. Itse join 20-kypäsenä raakana leijonaa. nykyään ei pysty mitenkään, mutta viski uppoo, ilman vettä ja jäitä tietty.
:D Oli siis waimo kun kirjotteli... Mutta olen kyllä hieno mies kaikin puolin.. ;)
unclesam
19.01.2011, 21:14
Näistä vaihtoehdoista jallu mutta muuten vergi gin:p
Rekisteröimätön
19.01.2011, 22:56
Muumilimppari!
metsienmies
20.01.2011, 03:17
no Jalluun sitten käännyttään... Kossu, no jaa... siitä jää paha maku suuhun ja takatukka yleensä aamuisin hieman kipeä... vai lie harjoittelun puute... :rolleyes:
Remotecontrol
20.01.2011, 11:26
Olet hieno mies. Itse join 20-kypäsenä raakana leijonaa. nykyään ei pysty mitenkään, mutta viski uppoo, ilman vettä ja jäitä tietty.
ja nytkö oot jo raakasti yli 20? :DD
ja nytkö oot jo raakasti yli 20? :DD
KYLLÄ OLEN MIESSSSSS
helmapelti
20.01.2011, 19:29
Viimejuhannuksena kun hörppäs 3 pulloo pekulia niin seuraavassa krapulassa päätin olla uudestaan siihen kajoamatta.
Kossuwhissy. ei mitään makeita mehuja,
Mikä on PITKÄN iän salaisuus? :eek:
Noista vaihtoehdoista Captain Morgan, mutta kaikista parasta on JÄGERMEISTER
hirvilimu on kyllä hyvää tavaraa
Tirkmacine
21.01.2011, 12:17
Kaikki maistuis tähän perjantai iltapäivään vi...un hyvin,armoton vi..us päällä
mut mun mielijuoma on ilmanen juoma:);)
TV: REHTORI mikä tuli just kovalla kolinalla ulos kaapista!!
PS. Hyvästi selvä päivä
Bänkster
21.01.2011, 16:34
Hei tooooooosi typerä äänestys kun eihän tässä ole juuri mitään suuhun kelpaavaa!! :cool: Missä on GT? Missä on Mojito? Missä on Finlandia? Missä on tequila? Missä on glögi vaniljakossulla? Missä on kaakao Dooley'sillä?
No, onneksi on perjantai. Ja kohta ne ovat edessäni->
:D
Se mitä on lasissa. Oikea vastaus on tällä hetkellä johtavassa asemassa, "very fine finnish konjak" sano joku joskus
hiluvitkutin
21.01.2011, 22:56
Näistä vaihtoehdoista jallu mutta muuten vergi gin:p
http://www.youtube.com/watch?v=YYv4yadRexY
Kossua ja turbo karpaloa tällä hetkellä kurkusta alas ........
annos jalokahvia ja aamulla herää virkeänä:eek:
Rekisteröimätön
22.01.2011, 09:50
Pikkasen limpsaa muki tolkulla