Grr
03.02.2010, 19:24
Tällainen ongelma ollut jo pidemmän aikaa.
Epäilen syylärin olevan tukossa kun paisuntasäiliöön pukkaa nesteet.
Epäilin kansivikaa mutta kun ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin viikkoon ei pukannut nesteitä paisuntasäiliöön, mutta eräänä päivänä oli pukannut reilusti max merkin yläpuolelle.(tekee tätä silloin tällöin)
Jos kansivikaa niin eikö pukkaa aina nesteet paisuntasäiliöön?
Kun tänään katsoin paisuntasäiliöön niin reilusti yli max merkin, mutta ei korkkia myöten täynnä.
tyhjensin paisuntasäiliön max merkkiin asti ja täytin syylärin, mutta kun otin sen ilmaruuvin ylävesiletkusta täytön ajaksi pois niin ylävesiletku pysyi tyhjänä vaikka täytin syylärin korkkia myöten täyteen. Onko tämä oikein? (auto ei ollut käynnissä)
Minun mielestä ylävesiletkun kuuluisi täyttyä nesteestä.
Otin käynnissä lämpimänä syylärinkorkin pois niin suhahti nestettä hieman lensi.
Monet kertovat että pitäs kestää ottaa lämpimänä pois mutta on taas niitä ihmisiä jotka sanovat että ei missään tapauksessa saa ottaa, niin lukee myös korkissa.
Korkissa lukee 0,9 tarkoittaako tuo painetta että 0,9bar jos tarkoittaa niin eikai tuota korkkia noilla paineilla kestä aukaista käynnissä lämpimällä koneella?
Onko sitten syyläri tukossa kun kerää painetta ja ahistaa siten korkkia vasten kun ei syyläri kierrätä nestettä?
Auto ei savuta, pukkaa sisälle lämmintä, öljyt ja nesteet eivät ole sekaisin ja toimii muutenki oikein.
Syylärinkorkki on vaihdettu uuteen. paisuntasäiliön letkut puhallettu läpi ettei tukossa.
Pari kuukautta sitten katsastettu, eikä mainittavaa päästöissä jos kansi vika niihin edes vaikuttaa.
Epäilen syylärin olevan tukossa kun paisuntasäiliöön pukkaa nesteet.
Epäilin kansivikaa mutta kun ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin viikkoon ei pukannut nesteitä paisuntasäiliöön, mutta eräänä päivänä oli pukannut reilusti max merkin yläpuolelle.(tekee tätä silloin tällöin)
Jos kansivikaa niin eikö pukkaa aina nesteet paisuntasäiliöön?
Kun tänään katsoin paisuntasäiliöön niin reilusti yli max merkin, mutta ei korkkia myöten täynnä.
tyhjensin paisuntasäiliön max merkkiin asti ja täytin syylärin, mutta kun otin sen ilmaruuvin ylävesiletkusta täytön ajaksi pois niin ylävesiletku pysyi tyhjänä vaikka täytin syylärin korkkia myöten täyteen. Onko tämä oikein? (auto ei ollut käynnissä)
Minun mielestä ylävesiletkun kuuluisi täyttyä nesteestä.
Otin käynnissä lämpimänä syylärinkorkin pois niin suhahti nestettä hieman lensi.
Monet kertovat että pitäs kestää ottaa lämpimänä pois mutta on taas niitä ihmisiä jotka sanovat että ei missään tapauksessa saa ottaa, niin lukee myös korkissa.
Korkissa lukee 0,9 tarkoittaako tuo painetta että 0,9bar jos tarkoittaa niin eikai tuota korkkia noilla paineilla kestä aukaista käynnissä lämpimällä koneella?
Onko sitten syyläri tukossa kun kerää painetta ja ahistaa siten korkkia vasten kun ei syyläri kierrätä nestettä?
Auto ei savuta, pukkaa sisälle lämmintä, öljyt ja nesteet eivät ole sekaisin ja toimii muutenki oikein.
Syylärinkorkki on vaihdettu uuteen. paisuntasäiliön letkut puhallettu läpi ettei tukossa.
Pari kuukautta sitten katsastettu, eikä mainittavaa päästöissä jos kansi vika niihin edes vaikuttaa.