PDA

View Full Version : king cap ovien sopivuus


reissumies37
16.01.2010, 14:54
Käykö 2wd ovet 4wd vai onko paljonkin eroja?entäs terranosta jos sattuisi tulemaan vastaan?alkaa ovet happanemaan ja jotain tarttis kohta tehrä.

terppi
17.01.2010, 08:00
Käykö 2wd ovet 4wd vai onko paljonkin eroja?entäs terranosta jos sattuisi tulemaan vastaan?alkaa ovet happanemaan ja jotain tarttis kohta tehrä.
2WD ja 4WD korit on samanlaisia. Eroina on lokasuojat, jotka on nekin irrotettavia. (yllätys) Korotuserot on tehty runkoon. Ja esim nelivetosen käsijarru (kahva penkkien välis) on eri taval, ku takavedos (kahva kaasupolkimen yläpuolel oldschoolhiace-tyyliin. Mut kaikki reiät sun muut on valmiina kumpaan tahansa tekniikkaan.

jyrden
17.01.2010, 13:08
Käypihän ne suoraan, kuten Terppikin mainitsi asiasta... Ja, jos nyt ei siäpuolet kovin mätäset oo, niin aianhan sen alareunan saa korjattua kuitenkin suorasta pellistä. Itse leikkuutin sopivan mittasena peltiä ja taivututin sen alareunaan sopivan pokkauksen, ja päät sit tein itse tonkia avuksi käyttäen... Ovia kyselin purkaamoiltakin, niin tuntui olevan ei oota... Sit, jos jollain ois ollut niin ois ollut kaukana ja hintaakin mukavasti ja kulutkin sit sen mukaset aina... Kankaanpäässähän ois yks firma, jolla ois uusia ovia ja kait niitä pintapeltejäkin... Mut, jos alareunasta vikanen vaan ja sisäpuoli ehjää, niin vaihtaa vaan sen alareunan. Mulla ois yhteen oveen alareunasta n. 15cm ylöspäin valmis palanen valmiina... Ja kokoleveydeltään sit oveen nähde.

reissumies37
18.01.2010, 08:42
Kiitos tarjouksesta mutta ovet ovat kokonaisuudessaan aika kuppaset mm.kahvan ympäristö ym joten kaikkein helpoimmalla pääsee kun vaihtaa ehjät.Mitä eroa noissa etulokasuijissa on?onko 4wd lokarit vähän pulleammat ja 2wd suorat?silmämääräisesti näyttävät samanlaisilta ja jos autojen erot muuten ovat rungossa niin luulisi istuvan?

terppi
18.01.2010, 13:18
Kiitos tarjouksesta mutta ovet ovat kokonaisuudessaan aika kuppaset mm.kahvan ympäristö ym joten kaikkein helpoimmalla pääsee kun vaihtaa ehjät.Mitä eroa noissa etulokasuijissa on?onko 4wd lokarit vähän pulleammat ja 2wd suorat?silmämääräisesti näyttävät samanlaisilta ja jos autojen erot muuten ovat rungossa niin luulisi istuvan?
4WD lokarit on hiuka leveemmät joo. Ei niissä muuta eroa ole.
Eli periaattees voi laittaa vaikka leveemmän kumireunan, ni se kompensoi puuttuvaa peltiä. ;)