View Full Version : * * * Töitä * * *
Haetko töitä vai tarviitko tekijän? En tiedä löytyykö tälläistä ketjua jo/onko edes tarvetta mutta yritetään silti!
Työllistyin maapuolen hommiin pk-seudulle. ;) ;) ;)
Jos löydät hommia / tekijän niin editoithan viestisi sen mukaan!!! Näin vältetään mahdolliset ylimääräiset yhteydenotot.
Mun mielestä hyvä ajatus, tieto leviää. Tuleeko palstan sääntöjen puitteissa mitään esteeksi, kysymyksenä niille jotka parhaiten osaa tulkita:)
Tuli vaan mieleen että tässä tarjotaan/myydään/ostetaan palveluita ja pitää varmaankin soveltaa ohjeita 13.12. 2011 "Tietoja yritysten mainostamisesta" ja sen päivitystä?
Mulla olisi tarvetta 3 henkilölle kausityöntekijäksi golfkentälle.
Virallinen työpaikkailmoitus tulee lähipäivinä MOL:lliin.
Yveellä saa tätäkautta lisää tietoa.
Edit: Paikat täytetty, vuodenpäästä uusi haku.
Mun mielestä hyvä ajatus, tieto leviää. Tuleeko palstan sääntöjen puitteissa mitään esteeksi, kysymyksenä niille jotka parhaiten osaa tulkita:)
Tuli vaan mieleen että tässä tarjotaan/myydään/ostetaan palveluita ja pitää varmaankin soveltaa ohjeita 13.12. 2011 "Tietoja yritysten mainostamisesta" ja sen päivitystä?
Juu tässä voidaan rajoilla mennä ( ainakin oma ilmoitus kun tarjoan laskutettavaa työvoimaa enkä sinänsä ole "virallinen" työn hakija ) mutta viisaammat päättäköön. Töihin olisi kova hinku silti! :)
Täällä 23vee sähkö/verkostoasentaja hakee töitä, metalihommiaki on tullu tehtyä pari vuotta.. Onhan tuo CE korttiki muttä töitä en oo tehny päivääkään. Reissuhommatki passaa oikein hyvin!
Raskaan kaluston asentaja hakusessa, jarruosaaminen eduksi.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120306
Täältä joutas ja yks maannakertaja jeesimään joksikin aikaa jos kymenlaakson seutuvilla jollain pulaa vaikka lumitöihi,tms. kaivurit, traktorit,pyöräkoneet, bobcatit ymsyms. pysyy hallinnassa,mikäli eivät ole ihan seuloja,,
Laskutustöinä teen, kortit yms. voimassa
040-5620158
Nostokurki
04.02.2014, 08:04
Pohjois-savon seudulla olis yks "monitaituri" halukas vaihtamaan uusiin työkuvioihin... Ikää 28 vuotta, osaamiset:
-sähkö- ja energia-alan koulutus, tehnyt sähkö- ja kodinkoneasennuksia työkseen n. vuoden verran heti koulusta päästyäni
-varastonhoitajan koulutus, sitäkin tein työkseni kuljetus- ja asennusvastaava 1,5 vuotta
-metallin CNC-koneistus ja hitsaus työkokemusta 2,5 vuotta+harrasteena nykyään
-kiinteistönhoidon ammattitutkinto sekä samaan alaan liittyen teknillisen johtamisen erikoisammattitutkinto, kiinteistönhoitohommissa palveluvastaavana nyt 4 vuotta
Tulityö- työturvallisuus- EA1- sähkötyöturvallisuus- luokkahitsaus- trukki- allashygieniakortit löytyy sekä ajokorttina ABC.
Koneet ja laitteet on tuttuja kaikin puolin, kuten myös rakennustekniikka ja kuljetus- ja konepuoli metallintyöstön lisäksi.
Löytyykö sellaista asentajaa jolla on oikeus kytkeä "teollisuus" sähkökaappi?
Pitäisi irroitella johdot, tarkistaa minne ne menee ja asentaa takaisin niin, että ne menee jotenkin älyllisesti
Vastatkaa vain yv;llä niin ei mene ketju keskusteluksi ja saan poistettua viestini jos asentaja löytyy
PunisherFIN
04.02.2014, 11:35
Täällä 23vee sähkö/verkostoasentaja hakee töitä, metalihommiaki on tullu tehtyä pari vuotta.. Onhan tuo CE korttiki muttä töitä en oo tehny päivääkään. Reissuhommatki passaa oikein hyvin!
paas miulle yyveetä, suattasin tietee hommia ja ihelläki ois todnäk ainaki kesäks tarjota muutama kuukaus.. reissuhommia, mut linjamies menee linjoille ja harvon kotipihasta lähtöö ykskää johto paitti se mökkiin tuleva :D
Hautalintu
04.02.2014, 16:01
24v rahtarin alku ehtiskeleepi töitä porin lähistöltä! miksei kauempaakin jos kyseessä auto jota yksinään saapi kuskata ja kuormien vaihtoa on täällä suunnilla!
ABECE ajokortti CHECK
tieturva CHECK
työturva CHECK
säiliö ADR-luvat CHECK
myös dumpperit ja pyöräkoneet tuttuja työkaluina! kaivinkoneenkin lavetille ja sieltä pois saan omin avuin.. onpa tuota rakennushommiakin tullu tehtyä jokunen vuosi..
kokemusta hiab hommista, turpeen ajosta ja säiliöauton puikoista.
palkka vaatimus TES tai korotettu läpitunti sekä töitä PITÄÄ saada tehdä vähintään 200h/kk
UGH, olen puhunut! yhteyden otot YV, kiitos!
TAAS AJANKOHTAINEN!
JuhanChristian
05.02.2014, 02:05
Tuntuu myös ylä-lapissa olevan todella tiukassa tänätalvena työt joten laitan kyselyä jos jostakin päin suomea löytyisi sopivia hommia, mielellään pikaisesti.
Olen Ivalosta kotoisin oleva työtäpelkäämätön nuori.
Keikkahommia ja pitkiä päiviä tehneenä tottunut reissaamaan, eikä keikkahommista huolimatta kaljottelu ole vahvuuteni.
Koulutukseltani olen kirves sekä metallimies, ja töitä olen paiskinut kaikenlaisten koneiden ja huoltohommien parissa kesä sekä talvi hommissa.
Olen ajanut latukonetta, tampparia aura-autoa, pyöräkuormaajaa, dumpperia, kaivuria, kuorma-autoa, tekaa, jyrää, rullajakkaraa ja ...
Ajokortti. ABCE
Työturvallisuus
Tulityökortti
EA
Kiitos etukäteen jo, jos joku voisi antaa vinkkiä minne ottaa yhteyttä.
Yhteyden otot. Roni. Joko yv tai nol nel kuus 6545457
Teen pääasiassa iltaisin ja viikonloppuisin räjäytystöitä. Vakuutukset on ja panostajan lupakirja. Lisäksi teen piha-ja ongelmapuiden kaatoja, pikku remppahommia ym.
Tarve olisi asiakasyritykselle löytää osaava automekaanikko tai vaikka parikin. Alla linkki ilmoitukseen.
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&hakusana=hmt-palvelut
Ja jos tarvitset rekrytointipalvelua tai vuokratyövoimaa kannattaa tutustua osoitteeseen www.hmt-palvelut.fi
Jos rikkoo palstan sääntöjä, niin voi poistaa.
Hirsikehikoita käsiveistona 20 vuotta jos kiinnostuit ota yhteyttä.
Olis tiedossa ns.etelän keloa n.50m3, niistä riittää vaikka pariin savusaunaan.
Editoikaa noita ilmoituksia kun "tilanne" muuttuu eli KUN löydät töitä tai hommat saadaan tehtyä.
Ex_inkkari
24.03.2014, 07:41
Laitetaan nyt tännekkin, en ole työtön mutta olisi tarve päästä aikuisten ihmisten kanssa töihin, nykyinen kohde väärällä tavalla haastava :) MOL.FI tarjoaa vain kesätöitä.
Työhistoria aika suoraviivainen
11 vuotta sairaalavahtimestarina
4 vuotta atk asentajana
12 vuotta vartijan hommia
Kokemusta on kaikesta mitä nyt vartijalle voi kuvitella, arvokuljetus, sosiaali puoli, sairaalat, kaupat, pankit, lentokentän ympäristö jne, on jopa esimiestöitä kokeiltu ja pyöritetty omaa kohdetta.
PK seudulta Vartija/järkkäri/JLJV, käden taidot rajoittuu valitettavasti käsirautojen käyttöön :) abc kortti löytyy.
Tarvetta olisi Toukokuun ajaksi töitä PK seudulta. Koulut loppunut ja varsinainen työ alkaa 1-10.5. Löytyy vain BE kortti. Traktoria ja kaivuria on tullut aiemmissa töissä ajettua aikasen paljon. Voimassa EA1 työturva 1 tieturva 1. Koulutusala konetekniikka metropoliassa, eli toi catian käyttö luontaa jollahin tavalla.
nol4nol 5828192/Paavo
wuntzikka
28.03.2014, 06:00
vois tähän itsekin laittaa jotain
aikaisemmat kokemukset koneista:
pyöräkuormaaja, tiehöylä, jyrä, mehumaija, tela/pyöräalustainen kaivinkone, kuorma-autot erilaisilla päällirakenteilla yms
eli maanrakennus ja kunnossapito puolella tehty töitä useampi vuosi.
korttina BeC T
ammattipätevyys (uusiutuu kesällä), tieturva 1, työturva, turvapätevyys, laituripätevyys, rt-vastaavapätevyys on vanhentunut, tulityö, hätäensiapu, digipiirturin kortti...
varsinais-suomen alueella vaikutan tällä hetkellä.
siinä nyt jotakin tietoa, mitä aikaisemmin tehty
ja tätä muokataan sen verran, että kohta puoliin yritys pystyssä ja voidaan vastaanottaa vaikkapa kaivinkoneen apumies tai lapiomies tehtäviä, kuljettajapalvelua myydään eli muiden työmuotojen apumies tehtävät sekä koneiden/autojen kuljettajan tehtävät. yyveellä lisää
Dacia Duster
01.04.2014, 19:47
Löytyisikös joltakulta töitä tai vinkkiä töistä, tästä Pääkalloseudulta tai Uudenmaan alueelta.
Kyseessähän on jo siis 44-v ylipainoinen, huonot elämäntavat omaava Ukonrähjä.
Kokemusta on monenlaista, Ravintola-alalle aikanaan olen kouluttautunut ja vähän niitäkin hommia joskus hamassa nuoruudessa tehnyt keittiössä ja kaljaa anniskelemassa, 11 vuotta olen viettänyt merillä hommissa, olen turvatarkastunut ihmisiä lennoille, ajanut "paskaa" (Alkoholia, Teräaseita, Palavia nesteitä yms.) Transitilla, varastoinut sitä ja hävittänyt Ekokemille, tehnyt kuljetussuunnittelua, paikallisvartiointia.
Viimeksi olen ollut Lentorahdin kanssa pulaamassa Rahtiterminaalin konttorissa, varastointia, kuljetusta, toimistohommia, asiakspalvelua yms.
Nyt olis hakusessa jonkinlaista hanttihommaa, mieluiten jotain autojen yms. parissa vaikka oppipojaksi, oppia lisää kaikenlaista.
Mutta, jos nyt jollakulla jotakin olisi tarjolla, niin vaikka privaa tulemaan.
Suuri kiitos PunisherFINille tämän pohjalta saadusta vinkistä! Kyseinen yhteyshenkilö taitaa olla vaan niin kiireinen että huonosti saa yhteyttä, eli lähin nyt Ruottiin vähäksi aikaa.. Pitää koittaa puhelimella tavoitella taas jossain vaiheessa sinne suuntaan :)
PunisherFIN
04.04.2014, 10:02
mie Dectane stalkkasin siun yhteydenottos, oon ihe mänössä nyt sitte tuonne pohjoseen hommiin kuukaudeksi, ellei pidemmäkskii :D
Yhteistyö kumppani etsii kivimiestä jolta sopisi luonnistua myöskin muut piha työt. Pienkuormaajan ajo taito ja mahdollisiman iso ajokortti (be vähintäänkin) olis plussaa. Eikä Suomen kielen taitoa pidetä huonona.
Tässä kohtaa haettaisiin sellaista joka siis selvityy jo ko. Hommista itsenäisesti harjoittelu paikat on jo täytetty tältä kesältä.
Alueena olisi siis pk-seutu.
-sami-
Ajoneuvoasentajalle tarvetta Järvenpäässä. Lisätiedot alla olevasta linkistä!
http://www.hmt-palvelut.fi/ajoneuvoasentaja/
Ex_inkkari
02.07.2014, 14:30
Laitetaan nyt tännekkin, en ole työtön mutta olisi tarve päästä aikuisten ihmisten kanssa töihin, nykyinen kohde väärällä tavalla haastava :) MOL.FI tarjoaa vain kesätöitä.
Työhistoria aika suoraviivainen
11 vuotta sairaalavahtimestarina
4 vuotta atk asentajana
12 vuotta vartijan hommia
Kokemusta on kaikesta mitä nyt vartijalle voi kuvitella, arvokuljetus, sosiaali puoli, sairaalat, kaupat, pankit, lentokentän ympäristö jne, on jopa esimiestöitä kokeiltu ja pyöritetty omaa kohdetta.
PK seudulta Vartija/järkkäri/JLJV, käden taidot rajoittuu valitettavasti käsirautojen käyttöön :) abc kortti löytyy.
Nythän tämäkin on ajankohtainen syyskuun viimeinen päivä loppuu työt nykyisessä kohteessa/firmassa. Firma ilmoittanut jo että ei ole työtä tarjolla ja YT käyty läpi, postissa tulikin jo asiallinen ilmoitus että kenkää.
Eli töitä haetaan aktiivisesti.
Työn tarvetta on.
- 45v
- tehnyt teknisen kaupan töitä pitkään.
- löytyy JV- ja vartijakortit. Työkokemusta turva-alalta 20v
- koulutuksena maatalouskone asentaja. (niitä hommia en ole kuitenkaan tehnyt)
- menossa inssiopinnot AMK kone-ja tuotantotekniikka. Ensimmäinen vuosi käyty, opinnot iltaisin joten ei haittaa työntekoa.
- löytyy myös oma pöytälaatikkoyritys jolla voi tarvittaessa laskuttaa työt
- korttina ABC ilman mitään direktiivikoulutuksia
-etsin töitä pääosin kanta-häme,pirkanmaa,päijät-häme seudulta. Tarvittaessa olen valmis työn perässä muuttamaankin, silloin vaan duunin ja palkan pitää olla hyvät.
Tällä hetkellä hoidan yhden kesäravintolan ovihommia viikonloppuisin. Se loppuu syyskuun puolessa välissä jonka jälkeen täysin työtön.
wuntzikka
02.07.2014, 19:43
Työn tarvetta on.
- 45v
- tehnyt teknisen kaupan töitä pitkään.
- löytyy JV- ja vartijakortit. Työkokemusta turva-alalta 20v
- koulutuksena maatalouskone asentaja. (niitä hommia en ole kuitenkaan tehnyt)
- menossa inssiopinnot AMK kone-ja tuotantotekniikka. Ensimmäinen vuosi käyty, opinnot iltaisin joten ei haittaa työntekoa.
- löytyy myös oma pöytälaatikkoyritys jolla voi tarvittaessa laskuttaa työt
- korttina ABC ilman mitään direktiivikoulutuksia
-etsin töitä pääosin kanta-häme,pirkanmaa,päijät-häme seudulta. Tarvittaessa olen valmis työn perässä muuttamaankin, silloin vaan duunin ja palkan pitää olla hyvät.
Tällä hetkellä hoidan yhden kesäravintolan ovihommia viikonloppuisin. Se loppuu syyskuun puolessa välissä jonka jälkeen täysin työtön.
kone asentajien paikkoja näytti olevan jonkin verran tarjolla, siis lähinnä kone/maatalous ja raskas puolella
Eräilves
14.07.2014, 17:35
Töitä pittees ettiä Iisalmen suunnalta, kun sinne ens kuussa muutto emännän luo.. ja pitäs vuokra kämppäkin löytää miulle, hänelle ja 2 tessulle. Se tässä tuntuu vaikiaa oleva..
Kokemusta löytys kokin ammatista eniten, ja kotokotona on tullu mettähommia tehtyä välillä myös, ja paikallisella sahallakin olen ollut hommissa..
Eip kai tästä mitää sanomine auta tääl, mut laitetaas kuitenki :)
Byrocrat
14.07.2014, 19:35
Töitä pittees ettiä Iisalmen suunnalta, kun sinne ens kuussa muutto emännän luo.. ja pitäs vuokra kämppäkin löytää miulle, hänelle ja 2 tessulle. Se tässä tuntuu vaikiaa oleva..
Kokemusta löytys kokin ammatista eniten, ja kotokotona on tullu mettähommia tehtyä välillä myös, ja paikallisella sahallakin olen ollut hommissa..
Eip kai tästä mitää sanomine auta tääl, mut laitetaas kuitenki :)
http://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/kokki-1343155
http://avointyopaikka.fi/tyo-74100+iisalmi-kokki-iisalmi/946864
https://careers.fi/sok/careers.cgi?iframe=1&action=view&lang=fin&job_id=14751
Täällä Rauman suunnalla kokeille olisi duunia kun olen noita ilmoituksia selaillut.
Vielä kun olisi hitsarille hommia, jolta onnistuu mag-, jauhekaari- ja puikkohitsauskin jossain määrin, niin olisi hieno homma.
Hitsausautomaatitkin jotakuin tuttuja. Saldaturan kahdella tai kolmella langalla toimiva jauhekaarikone olisi tuttu. Samoin Esabin yhdellä langalla toimiva A2-A6 (nämä päittissaumoja). Saldaturan neljällä poltinpäällä varustettu MAG hitsausautomaatistakin olisi kokemusta (alapiena). Se tosin Kempin virran- ja langansyötöllä.
Onnistuu levysepän hommatkin jossain määrin ja piirustuksen luku ainakin laivapuolelta.
Eräilves
15.07.2014, 05:21
http://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/kokki-1343155
http://avointyopaikka.fi/tyo-74100+iisalmi-kokki-iisalmi/946864
https://careers.fi/sok/careers.cgi?iframe=1&action=view&lang=fin&job_id=14751
Njuu, kiitosta! Itekin kattelin nuita, mutta Runnin kylpylässä näyttävästi haku jo päättynyt. Tuota ABC:n ilmotusta en ollukaa nähnyt.. voisi laittaa kyselyä!
Edit. Matkaa n. 80km per suunta, ei sitä naperolla kait viitti kulkia, maksaapi yli 800€ kuukaues... menisi palkka suoraa siihen:/
Byrocrat
15.07.2014, 17:16
Njuu, kiitosta! Itekin kattelin nuita, mutta Runnin kylpylässä näyttävästi haku jo päättynyt. Tuota ABC:n ilmotusta en ollukaa nähnyt.. voisi laittaa kyselyä!
Edit. Matkaa n. 80km per suunta, ei sitä naperolla kait viitti kulkia, maksaapi yli 800€ kuukaues... menisi palkka suoraa siihen:/
Runnin haku päättyy siis tänään 15.7, mutta kannattaa silti lähettää kysely mahdollisista muista vapaista alan töistä tai jos eivät ole sinne ketään vielä löytäneetkään. Tuskin ainakaan mitään häviää vaikka postia lähettääkin :)
http://www.runni.fi/tietoa-runnista/avoimet-tyopaikat/
Eräilves
16.07.2014, 06:24
Runnin haku päättyy siis tänään 15.7, mutta kannattaa silti lähettää kysely mahdollisista muista vapaista alan töistä tai jos eivät ole sinne ketään vielä löytäneetkään. Tuskin ainakaan mitään häviää vaikka postia lähettääkin :)
http://www.runni.fi/tietoa-runnista/avoimet-tyopaikat/
Juu kyllä mie sinne laitoinkin viestiä :)
Sähkömies tarvitaan lohjansaaressa kesämökillä!!
70-luvulla rakennettu n.40m2 mökki kaipais ainakin keskuksen osalta uusimista ja muutama pistorasia tarttis laittaa sekä sauna joka muuttuu keittiöks tarttis sähköistää..
Sen verran kattelin että pelkkä valovirta tulee ja selvitetään että tuleeko törky kalliiks muuttaa se voimavirralle.
Eli tarvikkeet sulta ja rahat multa..
Aikataulu olis tässä syksyn aikana kunhan saadaan muut asiat selväks..
Soita tai tekstaa 0442971245/sami
P.s mielellään luvilla tekevä tarttee olla ;) itellä s3...
Ex_inkkari
04.09.2014, 10:37
1,5 kuukautta hakenut duunia ja hakemuksia lähetetty kymmeniä, yhteydenottoja työnantajilta tasan 0
On se ihme että Suomessa on työttömyyttä.
Lord of flies
04.09.2014, 11:47
1,5 kuukautta hakenut duunia ja hakemuksia lähetetty kymmeniä, yhteydenottoja työnantajilta tasan 0
Niin tuttu tunne.
Kuinkahan monta hakemusta on tullut lähetettyä ja aino mitä tulee takas on vastaus "valitettavasti valintamme ei kohdistunut teihin tällä kertaa, kiitos mielenkiinnosta"
h-a-r-z-a
04.09.2014, 14:27
Minulle tuossa tyrkytettiin töitä viranomaisen toimesta jopa.Niille piti selitellä,että ei taida onnistua kun ei ole ammattipätevyyttä.Omatoimisesti sitten hain,kun tuli mahdollisuus,koulutukseen ja nyt on tilanne se.että työvoimapoliittisen lausunnon mukaan olen työssä tai työllistyn koulutuksen aikana.Kolme erilaista lausuntoa on näköjään laitettu työttymyyskassaan samana päivänä.
No ammattipätevyys on,mutta taidan saada potkut kun en ole päivääkään töissä käynyt.
Näin se virkamies palkkansa ansaitsee.
Olihan siellä pk-seudulla niitä vartijan paikkoja avoinna. Johan on kumma jos mikään niistä ei tärppää, Inkkari?
Eikö soittamalla saisi varmemmin yhteyden työnantajiin?
Jotenkin tyhmältä tuntuu toi cv lähettely että mulla on tällänen ja tällänen cv ja palkkatoive on tämä että olisko töitä. T: atk heppu
Ei sähköpostilla keskustelulla oikein saa mitään irti minkälainen se vastapuoli on ihmisenä.
Mutta saatan toki olla väärässä kun en oo alalla missä pahemmin cv:tä kysellään.
Ex_inkkari
04.09.2014, 15:19
Eikö soittamalla saisi varmemmin yhteyden työnantajiin?
Jotenkin tyhmältä tuntuu toi cv lähettely että mulla on tällänen ja tällänen cv ja palkkatoive on tämä että olisko töitä. T: atk heppu
Ei sähköpostilla keskustelulla oikein saa mitään irti minkälainen se vastapuoli on ihmisenä.
Mutta saatan toki olla väärässä kun en oo alalla missä pahemmin cv:tä kysellään.
Minun alalla ei esitellä palkkatoiveita, eikä noissa työilmoituksissa ole muita yhteystietoja kun osoite mihin hakemus lähetetään (sähköposti). Joten kohtuu turha soitella että moro pääseekö töihin :)
Turvallisuuspuolelle pitkä työkokemus on haitta, halvempaa työvoimaa tulee suoraan kurssilta.
Minulle tuossa tyrkytettiin töitä viranomaisen toimesta jopa.Niille piti selitellä,että ei taida onnistua kun ei ole ammattipätevyyttä.Omatoimisesti sitten hain,kun tuli mahdollisuus,koulutukseen ja nyt on tilanne se.että työvoimapoliittisen lausunnon mukaan olen työssä tai työllistyn koulutuksen aikana.Kolme erilaista lausuntoa on näköjään laitettu työttymyyskassaan samana päivänä.
No ammattipätevyys on,mutta taidan saada potkut kun en ole päivääkään töissä käynyt.
Näin se virkamies palkkansa ansaitsee.
Tämä ei auennut mulle :confused: Jos joku on tehnyt virheen niin kannattaisko se korjata ??
h-a-r-z-a
05.09.2014, 18:03
Tämä ei auennut mulle :confused: Jos joku on tehnyt virheen niin kannattaisko se korjata ??
Ei siinä varsinaisesti virhettä ole.Systeemi on van käsittämätön.Ensin virkailija turussa laittaa,että ei ole estettä maksaa päivärahaa.Automaattikirje sen jälkeen,että ei voi maksaa kun ei kukaan tiedä miten koulutuksessa kävi.Sen sitten virkamies uudeltamaalta korjaa,että pitää saada selvitys tuohon automaatin kirjeeseen.Kaikki saman päivän aikana.Niillä oli tänään joku maailmanparannuspäivä joten laittelin sähköisesti selvityksen,johon en luota vähääkään,aikaa onneksi on vielä muutama päivä selvittää.
Ex_inkkari
09.09.2014, 11:14
Olihan siellä pk-seudulla niitä vartijan paikkoja avoinna. Johan on kumma jos mikään niistä ei tärppää, Inkkari?
Olen yrittänyt vältelle yötöitä vielä, hakennut ainoastaan vakinaista aamu,päivä,ilta tai viikonloppuduuneja. Paljon on osa-aikaista ja tuntihommaa mutta ei mitään järkeä ottaa 60h/3 viikkoa työtä vastaan kun ei sillä elä.
Olen jopa hakenut useaan pysäköinninvalvonta tehtävään, ei kelpaa näillä työvuosilla :)
Ei ole tärpännyt ei, juuri tuli viimeinen työvuorolista 29.9.2014 palautetaan kamat.
Dacia Duster
09.09.2014, 19:24
Olen jopa hakenut useaan pysäköinninvalvonta tehtävään, ei kelpaa näillä työvuosilla :)
Oletkos käynyt haastatteluissa nuissa firmoissa? Millaista palkkaa nykyisin tarjoavat?
Edellisen työttömyyteni aikana kävin kerran tuolla Katajanokalla haastateltavana, ja olisi paikka ollut vaikka heti aloittaa, mutta, mutta...
Totesivat, siis siihen aikaan, koska alalla ei ole työehtosopimusta, lähtöpalkka 1300 e / kk, 2-vuorotyö + viikonloppuja, mutta ei lisiä, koska ei TES joka niitä määrittäisi, ja kaikista annetuista pysäköintivirhemaksuista, 3 % itselle, joskus siinä vaiheessa kun se on maksettu ja firman tilille saatu.
No, laskien siihen, että ainoa järkevä tapa siirtyä hakemaan firman kulkuneuvo työtä varten Katajanokalta, töihin lähtien Vantaalta, olisi julkisilla, koska firma totesi, että oman auton voi jättää johonkin josta tilaa löytyy, ja siitä itä-Helsinkiin laputtamaan niin olisi työpäivälle tullut mittaa, ja käteen jäänyt mitään.
Ex_inkkari
09.09.2014, 19:31
Oletkos käynyt haastatteluissa nuissa firmoissa? Millaista palkkaa nykyisin tarjoavat?
Ei ole tarvinnut rupatella kun olen kertonut että 23 vuotta turvallisuusalan hommia takana niin ovat varmaan katsoneet että en ole ilmainen :) näinhän ne muuallakin ajattelee..
wuntzikka
09.09.2014, 19:54
niin, kun liiton päivärahoilla elää yhtä hyvin kuin jollain osapäivätyöllä
tai siis ainaski verrannollisesti, todellisuus on jokaisen omalla kohdalla sitten mikälie. näin kassa-alalla, ei montaa satasta eroa osapäivätyö vs. liiton päiväraha
niin, kun liiton päivärahoilla elää yhtä hyvin kuin jollain osapäivätyöllä
tai siis ainaski verrannollisesti, todellisuus on jokaisen omalla kohdalla sitten mikälie. näin kassa-alalla, ei montaa satasta eroa osapäivätyö vs. liiton päiväraha
Tämä se on yksi ongelma suomen maassa. Pitäisi senkin osa-aikaisen työn vastaanottaminen olla kannattavaa. Mutta otapa osa-aikainen keikkahomma vaikka kuukaudeksi ja sossun luukulla saa hakea ruokarahaa kun liitossa menee laskukaavat sekaisin ja käsittely kestää...
wuntzikka
10.09.2014, 04:56
aivan sama asia vakuutusyhtiössä, heitäppä yks auto seisontaan, toinen liikenteeseen, sitten ostat jonkin, myyt jonkun... niin johan tulee laskua laskun perään. tämä korvaa ******* laskun, mutta seuraava onkin palautus, kolmas on maksettavaa. taas tulee tulee muutoslasku, korvaa ******* laskun.
ei pysy järjestelmä perässä.
aivan sama kuin emäntä lähti yritykseni hallituksen varajäseneksi, niin johan piti tehdä selvitystä asiasta moneen paikkaan. että onko nyt aivan varmasti niin, että hän ei työskentele yrityksessäni, yms. kuukauden päivät sai odotella päätöksiä.
keväällä sai odotella kolme kuukautta liiton rahaa kun menin ja ostin osakkuuden kiinteistöOSAKEyhtiöstä,
etukäteen ilmoittaminen ei kelvannut, kuukauden päästä siitä kun maksu ei kuulunut tuli kysely ja selvityspyyntö, sel lähettämisestä pari viikkoa niin tuli palkkatodistuspyyntö lomautetun työnatajan osalta, sen jälkeen pari viikkoa niin sama juttu mutta palokunnalta, no ne nollan euron laput kun oli lähetettynä niin sitte tuli päätös että eihän sillä hallin kolmanneksella mitään näköjään ole töitä tarjota mulle
Hautalintu
11.09.2014, 11:21
keväällä sai odotella kolme kuukautta liiton rahaa kun menin ja ostin osakkuuden kiinteistöOSAKEyhtiöstä,
etukäteen ilmoittaminen ei kelvannut, kuukauden päästä siitä kun maksu ei kuulunut tuli kysely ja selvityspyyntö, sel lähettämisestä pari viikkoa niin tuli palkkatodistuspyyntö lomautetun työnatajan osalta, sen jälkeen pari viikkoa niin sama juttu mutta palokunnalta, no ne nollan euron laput kun oli lähetettynä niin sitte tuli päätös että eihän sillä hallin kolmanneksella mitään näköjään ole töitä tarjota mulle
Viimeks ku olin työttömänä ni ytk ja työkkäri kilpaa soitteli ja selvitteli että olenko töissä ja voiko emännän yritys tarjota mulle töitä.. hiukan nauratti ku kyseessä on vartiointi ja järjestyksenvalvonta alan yritys jonka oman puolikkaansa emäntä oli myynyt tuosta kysymyshetkestä nähden pari vuotta aikaisemmin ja ollut sen jälkeen sillointällöin keikka-apulaisena eli käyny järkkäröimässä joitain iltoja kuppiloissa jnejne...
totesin vaan että joo o, tämäkö on se syy miksei ole päivärahat juosseet kohta neljään kuukauteen ja sain vastauksen että eihän hyö voinu tietää että eritys jonka nimessa ilmenee sana security liittyisi jollain tapaa turvallisuus/vartiointi hommiin ja että niihin jv/vartian lupia tarvii.. :D lisäsin viä perään et joo ei oo jv lupia eikä mun menneisyydellä niitä myöskään haeta ni män työkkärin täti hiljaiseksi ja lopulta ku sai sanan suustaan ni sano että hän pistää tämän kiireellisenä menemään ni alkaa päivärahat juoksemaan... :D
Ex_inkkari
06.10.2014, 13:42
On tuo ilmoittelu vähän edistynyt, enään ei tarvi juosta työkkärissä vaan sähköinen ilmoitus riitti, soittivat jopa takaisin ja kyselivät mikä on tilanne.
Viikon päästä saa heittää ensimmäisen hakemuksen YTK:lle, on tää makeeta :) edellyttäen että ei ole tärpännyt siihen mennessä.
Edelleenkään ei yhdeltäkään työnantajalta vastarakkautta, johan ne varoitteli netissä että yli 40. työllistyminen voi olla vaikeaa.
Hei nythän alkaa mm. talvirengas sesonki, alan firmoja vois käydä kiertää vaikka ovalta ovelle ?
Myös talkkarin hommia ja lehden keruuta on varmasti tarjolla. Jos sellaiset vaan kiinnostaa ?
Kyllä se nykysin näyttää olevan, että vaaditaan alankoulutus, 10 vuoden työkokemus ja 20 vuoden ikä. Sujuva magedonian kielitaito. Tervetuloa mejän nuorekkaaseen tiimiin!
2014 On ainakin itelle ollu tosi hankala, välipäiviä tullu ihan liikaa...
Ex_inkkari
08.10.2014, 11:37
Hei nythän alkaa mm. talvirengas sesonki, alan firmoja vois käydä kiertää vaikka ovalta ovelle ?
Myös talkkarin hommia ja lehden keruuta on varmasti tarjolla. Jos sellaiset vaan kiinnostaa ?
Kyllä se nykysin näyttää olevan, että vaaditaan alankoulutus, 10 vuoden työkokemus ja 20 vuoden ikä. Sujuva magedonian kielitaito. Tervetuloa mejän nuorekkaaseen tiimiin!
Olen tuota rengashommaa kokeillut, ei ollut minun juttuni :) omalla alalla pitäisi olla 18v ja mieluiten täysin kokematon niin alkaisi työtä pukkaamaan.
PunisherFIN
08.10.2014, 11:50
metroon vaan, tuskimpa siel se vaihtuvuus on vahentyny, ko hetkittain hiukan henkisesti raskas paikka :)
Dacia Duster
08.10.2014, 13:31
On tuo ilmoittelu vähän edistynyt, enään ei tarvi juosta työkkärissä vaan sähköinen ilmoitus riitti, soittivat jopa takaisin ja kyselivät mikä on tilanne.
Viikon päästä saa heittää ensimmäisen hakemuksen YTK:lle, on tää makeeta :) edellyttäen että ei ole tärpännyt siihen mennessä.
Edelleenkään ei yhdeltäkään työnantajalta vastarakkautta, johan ne varoitteli netissä että yli 40. työllistyminen voi olla vaikeaa.
Onneksi tuo Työkkärin toiminta on jotenkin edes järkeistynyt.
No, tässä itse kohta saa heittää ensimmäisen hakemuksen KELA:lle, kun alkaa 500 päivää liitolta loppumaan, mihinkähän tuon kaiken peruspäivärahan kuluttaisi...?
Kyllä tuo ikärasismi näkyy, itsellä jonnin verran päälle 40 ikää, ei yhteenkään hakemukseen minkäänlaista positiviista vastausta, ja niitä on reilusti yli 100 lähetelty...
Tuos on pari uutta ilmotusta tuohon vartija hommaan.
Turvallisuusvalvoja
HUS-Kiinteistöt Oy, Helsinki, Haku päättyy 30.11.2014, 2-vuorotyö, 3 - 6 kk
+
Järjestyksenvalvoja
G4S Suomi, Helsinki, Haku päättyy 26.10.2014 klo 23:59, muu osa-aikatyö, yli 12 kuukautta
+
Aulapalveluhenkilö (vartija)
PSG Turva Oy, Helsinki, Haku päättyy 28.10.2014 klo 12:00, kokoaikatyö, yli 12 kuukautta
Ex_inkkari
09.10.2014, 08:53
Kiitos vaan kaikista linkeistä, on nuo jo katsottu ja osaan jopa haettu, ongelma ei ole tosiaan siinä että en osaa etsiä, vaan työnantajan yhteydenotot puuttuu :) eli ei kelpaa.
Joka tekis mulle pari laippaa 3" hapokkaasta pyrökangesta Acad kuvien mukaan pienpainesäiliöön (Max.16bar). Tarviis saada laipat HST tankkiin (O-rengas kartiotiivisteellä, kartio säiliössä eli laipassa suorat pinnat). Ensimmäinen laippa hiilihapotusta varten, Laippa sisältää kaksi reikää kierteineen, toinen painetta ja toinen ylipaine venttiilille. Toinen laippa ns. sisällön tarjoilua/pullotusta varten, eli kolmella porauksella. Ylipaineventtili, paineen lisäys ja hanalle jollain sopivalla käytössä olevalle järjestelmälle (Tää kolmas reikä vaatii ylä ja ala puolelle erikokoiset poraukset/kierteet koska alapintaan tulee ns. "nesteen imuputki" säiliön pohjalle).
Yhteyden otot yv:nä.
Thx.
ps. Pieni kotipanimo harrastajapohjalta kuoriutumassa......sidukalle (aidot, ei esanssi litkut) ja vain maltaasta, humalasta ja hiivasta "painetulle" oluelle.
Ei kuitenkaan näin pienen....:D :D :D... Linkistä lisää......onnistuu se pienemmissäkin erissä....
http://www.youtube.com/watch?v=_ZSax1boZR8
Ex_inkkari
14.10.2014, 19:23
Kiitos vaan kaikista linkeistä, on nuo jo katsottu ja osaan jopa haettu, ongelma ei ole tosiaan siinä että en osaa etsiä, vaan työnantajan yhteydenotot puuttuu :) eli ei kelpaa.
Ensimmäinen työhaastattelupyyntö napsahti tänään sähköpostiin... !
wuntzikka
14.10.2014, 20:02
juurikin näin ^^
Eräilves
29.10.2014, 11:03
Tällänen nuori, innokas pojakloppi hakee työpaikkaa Iisalmesta / lähiseudulta :)
Ammatti ois kokki, mutta kelpaa myös metsurin yms hommatkin. Oppisopimus on myös mahollista :)
Ensimmäinen työhaastattelupyyntö napsahti tänään sähköpostiin... !
Hieno homma! Yksihän riittää. :)
Ex_inkkari
29.10.2014, 15:35
Hieno homma! Yksihän riittää. :)
Joskin arpaonni ei suosinut tällä kertaa...
3 kierrosta haastatteluja käyty. Eilen ja tänään oli soveltuvuuskokeet ja ens viikolla ruvetaan toivottavasti neuvottelemaan palkasta.
3 kierrosta haastatteluja käyty. Eilen ja tänään oli soveltuvuuskokeet ja ens viikolla ruvetaan toivottavasti neuvottelemaan palkasta.
Palkkaneuvottelut käyty ja sisällä ollaan. Oli helpot neuvottelut, maksoivat enemmän kuin olin vailla. :)
knucklebone
04.11.2014, 20:01
Palkkaneuvottelut käyty ja sisällä ollaan. Oli helpot neuvottelut, maksoivat enemmän kuin olin vailla. :)
No hyvä että näin päin! Hieno homma!
-Hienoa! :)
Täällä on kanssa yks vähän vajaa kolmekymppinen töitä vailla tampere/kangasala seudulta lomautuksen takia.
Kokemusta on kaivinkonehommista n.7v ajalta ja sitä ennen kaikenlaisilla koneilla (traktori,mettäkone, kurottaja yms. niin ja kohta 20v offroudia ;) ) tullu touhuttua, maatilalta kun on kotosin.
Mutta myös muut hommat kiinnostaa, mistä nyt palkkaa maksetaan :)
Mahdollisuus tulla myös toiminimellä tai omalla kaivinkoneella töihin.
Löytyy tieturva 1 ja työturva ja ensiapukortit.
Ahkera ja työtäpelkäämätön jos saa itteensä kehua. ;) Alkaa jo joutenolo ottaan koville... Onneks kotopuolesta kuitenkin löytyy jotain puuhaa.
Että sellasta ensalkuun..
Yhteyttä saa ottaa: 050 3289626 tai djesku@hotmail.com
Ex_inkkari
17.11.2014, 12:20
Securitakselle on näemmä turha hakea näillä vuosilla, 10 hakemusta tullut bumerangina takas :)
wuntzikka
17.11.2014, 15:46
Täällä on kanssa yks vähän vajaa kolmekymppinen töitä vailla tampere/kangasala seudulta lomautuksen takia.
Kokemusta on kaivinkonehommista n.7v ajalta ja sitä ennen kaikenlaisilla koneilla (traktori,mettäkone, kurottaja yms. niin ja kohta 20v offroudia ;) ) tullu touhuttua, maatilalta kun on kotosin.
Mutta myös muut hommat kiinnostaa, mistä nyt palkkaa maksetaan :)
Mahdollisuus tulla myös toiminimellä tai omalla kaivinkoneella töihin.
Löytyy tieturva 1 ja työturva ja ensiapukortit.
Ahkera ja työtäpelkäämätön jos saa itteensä kehua. ;) Alkaa jo joutenolo ottaan koville... Onneks kotopuolesta kuitenkin löytyy jotain puuhaa.
Että sellasta ensalkuun..
Yhteyttä saa ottaa: 050 3289626 tai djesku@hotmail.com
laitoin sulle sähköpostia asian tiimoilta...
http://is12.snstatic.fi/img/658/1288518704053.jpg
sori topickin sotkeminen mutta oli ihan pakko :)
Racingrabbit
17.11.2014, 17:20
sori topickin sotkeminen mutta oli ihan pakko :)
Kiitti vit..sti! Ny on kahvit näppäimistöllä :D
Securitakselle on näemmä turha hakea näillä vuosilla, 10 hakemusta tullut bumerangina takas :)
Ootko Tiimille hakenut? Sisäpiirin mutulla, että nyt olis sopiva aika... ;)
Ex_inkkari
17.11.2014, 17:38
Ootko Tiimille hakenut? Sisäpiirin mutulla, että nyt olis sopiva aika... ;)
Sieltä sain juuri yt kenkää :)
Sieltä sain juuri yt kenkää :)
No hae takaisin. :D
Onhan tuo ala tuollaista eestaas vetkuttelua. Firmasta toiseen. Ja mitä vähemmän kokemusta, sitä kiinnostavampi työntekijä olet. :(
Ex_inkkari
18.11.2014, 09:49
No hae takaisin. :D
Onhan tuo ala tuollaista eestaas vetkuttelua. Firmasta toiseen. Ja mitä vähemmän kokemusta, sitä kiinnostavampi työntekijä olet. :(
Jos ammattitaito olisi prioriteetti niin johan olisi työtä tarjolla, mutta nykyään on esimiehilläkin 10 vuotta vähemmän kokemusta alalta, riittää että VAT on käyty niin valmis ammattilainen.
Sitten kun on tällainen mulkku kun minä olen niin varmaan "mustalla" listalla joka firmassa :)
wuntzikka
18.11.2014, 21:04
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8587402_fi.htm
siinä ne on taas valintakriteerit:
*Toivomme sinulta:
- kokemusta ja pätevyyttä erilaisista tehdasalueen ja kuorikentän työkonetehtävistä kuten pyöräkuormaaja ja telapuskukone
- kokemusta ja soveltuvuutta vuorotyöhön (TAM 27)
- oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja yhteistyökykyä
Sijaiseksi palkataan em. vaatimukset täyttävä työtön työnhakija, joka on ollut työttömänä työnhakijana yhdenjaksoisesti tai osissa vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana. Sijaiseksi voidaan palkata myös alle 30-vuotias työtön työnhakija, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi taikka työtön työnhakija, joka vuorotteluvapaan alkaessa on alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.*
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8587402_fi.htm
siinä ne on taas valintakriteerit:
*Toivomme sinulta:
- kokemusta ja pätevyyttä erilaisista tehdasalueen ja kuorikentän työkonetehtävistä kuten pyöräkuormaaja ja telapuskukone
- kokemusta ja soveltuvuutta vuorotyöhön (TAM 27)
- oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja yhteistyökykyä
Sijaiseksi palkataan em. vaatimukset täyttävä työtön työnhakija, joka on ollut työttömänä työnhakijana yhdenjaksoisesti tai osissa vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana. Sijaiseksi voidaan palkata myös alle 30-vuotias työtön työnhakija, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi taikka työtön työnhakija, joka vuorotteluvapaan alkaessa on alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.*
Jos nuo toivomukset ja vaatimukset täyttää niin veikkaan ettei ko. jantteri ole kuitenkaan työttömänä ilman lieviä suurempia päihde/mielenterveysongelmia...
Tarvisin itekin joulukuuksi töitä. :D
TÄMÄ PAIKKA MENI......
Porvoossa olisi vakituinen paikka tarjolla töitä työtä pelkäämättömälle varastomiehelle, laitteiden kokoonpanijalle, siivoojalle ja yleismies Jantuselle, kaikki siis samassa paketissa. Haetaan nuorehkoa osaavaa kaveria joustavaan ja matalaan organisaatioon. Työkokemus on välttämätöntä joltain alalta ja koulupapereitakin saa olla, tai sitten ei. Aikaisempi kokemus sähkölaitteiden asennuksista on hakijalle etu. Työssä pärjää ensimmäisellä kotimaisella kielellä.
Valinta tehdään puhtaasti fiilispohjalta haastattelujen jälkeen. Raksan tessin mukaan mennään ja palkkaakin työstä maksetaan. Jos olette kiinnostuneita niin laittakaa yhteystietoja allekirjoittaneelle privana, välitän tiedot eteenpäin tulevalle pomolle. Työ alkaa heti tai vuoden vaihteessa, sovitaan hakijakohtaisesti. Paljon jäi varmaan kertomatta mutta saa kysellä lisätietoja.
Täsmennyksiä kysyjille: työaika noin 8-16, liukumat käytössä. Koeaika 3 kk. Tuo siivous pitää sisällään omien jälkien putsauksen, kyseessä ei siis siivoojan työ
Tarvisin itekin joulukuuksi töitä. :D
No nyt on taas töitä! :D
Keväällä näyttäis hommat loppuvan, jos ei ihmeitä satu.
Tälläinnen 55 v nuorukainen on kuulolla jos hommia ois, tähän ikään on kokemusta vaikka mistä. Viimeisen 10v olen ajellut ammatikseni, kirjaimia löytyy kaikki ja direktiivitkin on kunnossa.
Noin yleisesti: Jos on alalta kunnon pitkäaikainen kokemus sekä mahdollisesti jotain (näyttöä) paperillakin, ja ei alansa hommia löydy joihin porukkaa jatkuvasti haetaan on luultavasti jotain vikaa kyllä itse hakijassakin...
Tota hommaa mitä nyt oon tehnyt niin 6 kuljettajaa ollut vaan suomessa, nyt se loppuu. Mut raskaalle puolelle on kokemusta pilkkivehkeistä erikoiskuljetuksiin.
No nyt on taas töitä! :D
Turvakengät tilattu..... Tervetuloa palvelukseen :):):):):):):):):):):):)
Turvakengät tilattu..... Tervetuloa palvelukseen :):):):):):):):):):):):)
Kiitooos! On tää Offipalsta ihmeellinen. :)
Kyllä näyttää näinä aikoina olevan hakusessa työt, omasta tahdostani jäin pois teknisen alan myyntihommista seitsemän vuoden jälkeen, jotain korvaavaa koittanut etsiä mutta kun koulutus puuttuu..
Autonasentajan paperit vuodelta -01 löytyy ja tuoreimpana järkkärikortti, sekä rutkasti kokemusta myymisestä.
Oisko jollain tiedossa jotain hommia läntisellä uudellamaalla? :)
Ewerglade
04.12.2014, 17:23
Olisko Oulun alueella jotain järkevää hommaa näkösällä? Koulutusta löytyy timpurin, baarimestarin ja konepajateknikon hommiin. Työkokemusta taas melko rutkasti työ- ja projektijohtamisesta metalli- ja rakennuspuolelta. Myyntipäällikkönä toiminut jonkin aikaa sekä ravintolapuolella vuoropäällikkönä, huoltopäällikkönä ja baarimestarina.
Nisseriina
05.12.2014, 20:52
Kokeillaan kepillä...Ajokortti ABECE maansiirtoauto,kasetti,sorapuolikas,koukku/hiab,pyöräkuormaaja kaivuri puuhaa touhuttu.Enimmäkseen auton ratissa oltu.Loppu hommat ku seinään eilen kun kaivokselta ilmoitettiin ettei malmia ajeta nyt vissii pariin viikkoon ni tuli samantei lomalappu käteen. Direktiivit käyty,tieturva,työturva ja ympäristöturvakortit löytyy. Teollisiaki töitä on tullu tehtyä joten ei tarvi olla välttämättä juuri auto hommia.Kaikki mihin kelpuutetaan käy.
wuntzikka
06.12.2014, 09:20
onkos kellään kiinnostusta ensi keväästä/kesästä alkaen katto- ja julkisivuremontin tekoihin? kun saattaisi olla sellainen mahdollisuus laajentaa, joten tartteis varmaan sitten työporukkaa muutaman ihmisen verran
suuntana pääasiassa forssa ja sen seutu.
voi yyveetä nakata asiasta
onkos kellään kiinnostusta ensi keväästä/kesästä alkaen katto- ja julkisivuremontin tekoihin? kun saattaisi olla sellainen mahdollisuus laajentaa, joten tartteis varmaan sitten työporukkaa muutaman ihmisen verran
suuntana pääasiassa forssa ja sen seutu.
voi yyveetä nakata asiasta
Jos jeesi kelpaa, niin voin jeesata rekrytoinnissa, ehkäpä jossain muussakin ;)
wuntzikka
06.12.2014, 21:30
Jos jeesi kelpaa, niin voin jeesata rekrytoinnissa, ehkäpä jossain muussakin ;)
mutta homma on vielä aika auki itselleni, että ei vielä oo mitään varmaa luvata. tämmöinen mahdollisuus vaan olisi toistaiseksi
Ex_inkkari
19.12.2014, 09:04
Nyt näyttää hyvältä, kävin aamulla rupattelemassa vantaan oman hus:sin kanssa :) 87% varmuudella voipi tulla töpaikka joululahjaksi :) ei varma siis vielään !
Nyt näyttää hyvältä, kävin aamulla rupattelemassa vantaan oman hus:sin kanssa :) 87% varmuudella voipi tulla töpaikka joululahjaksi :) ei varma siis vielään !
Hienoa! ...ja tosiaan sinne Tiimille taas otetaan. ;)
Ite jäin sittenkin ilman duunia loppuvuodeksi, vaikka oli ihan hyvät diilit ensin olevinaan. Sen takia en edes etsinyt mitään muita hommia, joten kun systeemit kusahti niin käteen ei jäänyt mitään duunia. Kaiketi vedän tässä nyt sitten lonkkaa ja randomkeikkaa tammikuulle saakka ja sittenhän olenkin menossa kouluun. Eipä siinä, kyllähän tässä parin vuoden pitmättömät lomat jo vähän mieltä kaivelikin, joten sama kait se on kesäloma pitää nyt. :D
Ex_inkkari
19.12.2014, 15:59
No niin, tuli soitto hetki sitten. Aloitan 22.12 :) !!!! ihan kohtuullinen joululahja.
Lord of flies
20.12.2014, 00:21
No niin, tuli soitto hetki sitten. Aloitan 22.12 :) !!!! ihan kohtuullinen joululahja.
Onnea!!!
Itellä oli tänään viiminen työpäivä, tosin satunaisia hommia vielä on tarjolla samasta firmasta ja ehkä keväällä ja kesällä taas lisää.
Jotain pitäs keksiä taas tähän talveen.
Ex_inkkari
20.12.2014, 06:21
Onnea!!!
Kiitos vaan kaikille, loppui se hakemusten täyttäminen :)
Meni jo!
Rekkapesijän/huoltamotyöntekijän paikka olisi nyt avoin Vantaan Teboil Avialla!
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.
Työtehtäviin kuuluu rekkojen pesemisen lisäksi mm. pihan kunnossapito ja mittarikenttien kunnossapito.
Teboil Avia sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentän läheisyydessä Vantaan Viinikkalassa.
Jos kiinnostuit otathan yhteyttä YV:llä, niin annan tarkemmat yhteystiedot työhakemuksen lähettämiseen.
Lord of flies
19.01.2015, 13:40
Pistetääs tännekkin.
Tosiaan tuossa joulua ennen loppu hommat.
Tarjolla olis vajaa 30 jannu vailla töitä.
Metsäalalle on koulutusta amk:sta ja manuaalinen metsänhoito onnistuu. Kaivuria osaan kans ajaa sen verran että töihin pystyy, mutta minnekkään tarkkaan hommaan sillä mua ei kannata päästää, eli metsäojan kaivuu tai maanmuokkaus olis varmaan omiaan mulle.
Ajokortteja on BECE ja vähän on tullutkin ajetuua rekalla, mutta ne dirrit puuttuu.
Jos jollakulla on noin 100km säteellä Ähtäristä hommia tiedossa niin kiinnostaa.
Myös Lapista löytyvät hommat kiinnostaa, Kittilä, Rovaniemi, Sodankylä, Pelkosenniemi ja Kemijärvi alueet.
Yht otot. sposti vesa.martin@gmail.com, puh o4o64o3721 tai vaikka palstan yv
Laurilasse
19.01.2015, 22:53
Täällä olis kanssa 20v- kaveri joutilaana kone- tai autohommiin. Asuinpaikka on Joutsa, ja jos nyt tästä inhimillisen matkan päästä olis jollain töitä tarjolla/tiedossa niin saa ilmotella! :)
Maatilalta kotoisin joten traktorin ratissa on siitä asti istuttu kun polkimille on yltytty. Siitä löytyy kokemusta siis reilusti, ja monenlaista hommaa on niillä tullu tehtyä. Peruskoulun jälkeen on käytynä metsäkonekoulu, jonka jälkeen pääasiassa moto- ja kaivurihommia on tullut tehtyä. Armeijassa olin kuskina, joten lompakosta löytyy BECE + ammattipätevyys sekä pitkä liuta kortteja: Tieturva, työturva, tulityökortti, ensiapukortti, digikortti, ADR-kappale- ja säiliöluvat jne.
Noista autohommista on kokemusta oikeestaan sen verran mitä intissä tuli tehtyä, pääasiassa koukku- ja lavettihommia. Lisäksi vähän pölliautoa joskus pari päivää kokeillut ja metsäkoneita lavetilla siirtänyt.
Kiinni saa puhelimella O45-131 7754 tai sähköpostilla laurilasse@gmail.com
Taas olisi useampi golfkentänhoitajan paikka vapaana Porissa. Yv tai 044 7504308 jos kiinnostaa...
Jotaki hommaa vois tehä, helposti laskutuksella.
suomessa / ulkomaat.
perustyökalut pysyy kädessä.
sähkö as peruskoulutus BeC kortti
myyntihommiakin on tullut tehtyä. vähissä osteltuakin.
useisiin paikkoihin perehdytykset voimassa.
tulit. työturv. ea. sätky. kortit voimassa.
Etsimme asiakkaallemme osaavaa CNC-sorvaria Tuusulaan. Odotamme hakijalta seuraavaa:
- Kokemusta CNC-sorvaajan työtehtävistä
- Halua sitoutua pitkäksi aikaa
- Kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- Suomen kielen taitoa
Työ on jaksottaista ja tapahtuu 1-2kk jaksoissa. Sen jälkeen on 2kk tauko tai varaston tilanteen mukaan lyhyempi. Lähetä hakemuksesi ja cv palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@hmt-palvelut.fi. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.
Nyt näyttää siltä, että tämä (kohta) 25-v. jannu jää työttömäksi tuossa huhti/toukokuun vaihteessa.
Työkokemusta on kiinteistähuoltomiehen hommista, asiakaspalvelusta ja ihan kaikkea niiden väliltä.
Jos nyt täällä Uudellamaalla jotain töitä on ja haluat juuri minut (mikset haluaisi?) tekemään sitä, nakkaa YV:tä! Olen tosin Lapissa tuohon huhtikuun loppuun asti töissä, joten en ihan helpolla pääse haastatteluun. :D
yrittäjälle tai palkkatyöhön. itsenäiseen työhön kykenevä tai kiinostunut oppimaan putkiasennustyöt ja valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa. en jaksa enää opetta viikkoa-kukautta ja kulla että ei enää kiinosta /huvita/jaksa näitä ollut nyt tarpeeksimonta.työt helsingissä linjasaneerausyömaalla.
Harri Parkkinen
o5o 5o 19 877
wuntzikka
03.03.2015, 04:18
mahdollisesti olis tuos yhdel kaverilla lietekuskin paikka auki, työkoneella ja/tai puolikkaalla, sijainti länsi-suomi.
yhteyttä voi ottaa yv:llä, niin kerron lisää.
sesonki työ, nyt max kesäkuulle asti ja mieluiten laskuttamalla
mahdollisesti olis tuos yhdel kaverilla lietekuskin paikka auki, työkoneella ja/tai puolikkaalla, sijainti länsi-suomi.
yhteyttä voi ottaa yv:llä, niin kerron lisää.
sesonki työ, nyt max kesäkuulle asti ja mieluiten laskuttamalla
Mukavaa hommaahan tää ois, jos ois lähempänä ja vois laskuttaa... Ja loman aukaan sattus.
TerraGator, vai Vredo käytössä?
Eräilves
10.03.2015, 07:41
Kiitosta kaikille auttaneille, vois sitä tänneki ilmotella että n. viikko sitten Iisalmen Nesteeltä sainpi vakkaripaikan :)
Kiitosta kaikille auttaneille, vois sitä tänneki ilmotella että n. viikko sitten Iisalmen Nesteeltä sainpi vakkaripaikan :)
Onneksi olkoon! :)
Dacia Duster
11.03.2015, 20:21
Meni jo!
Rekkapesijän/huoltamotyöntekijän paikka olisi nyt avoin Vantaan Teboil Avialla!
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.
Työtehtäviin kuuluu rekkojen pesemisen lisäksi mm. pihan kunnossapito ja mittarikenttien kunnossapito.
Teboil Avia sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentän läheisyydessä Vantaan Viinikkalassa.
Jos kiinnostuit otathan yhteyttä YV:llä, niin annan tarkemmat yhteystiedot työhakemuksen lähettämiseen.
Tämäkin paikka oli MOL.fi sivustolla julkisessa haussa, laittelin tuonne kyllä hakemustakin, mutta ilmeisesti suuresta yrityksestä ja satojen hakijoiden joukosta johtuen, ei edes viitsitty vastata vaikka sähköpostilla, että et ole tullut valituksi...:mad:
Dacia Duster
11.03.2015, 20:24
Nyt tarvitsi jonkinlaista työtä, ennenkuin pääsee tuonne Kelan suurille ja mahtaville työmarkkinatukirahoille, eli reilu 40-v mies jolla lähinnä elämänkoulu käytynä, tarvitsis jonkinlaista kokoaikaista ja järkevää työtä pääkalloseudulta.
Halukas oppimaan uutta ja valmis tekemään kaikenlaista, kohtuullista korvausta vastaan.
Jos jollakin jotain olisi tiedossa niin YV.
Kiitos,
Tämäkin paikka oli MOL.fi sivustolla julkisessa haussa, laittelin tuonne kyllä hakemustakin, mutta ilmeisesti suuresta yrityksestä ja satojen hakijoiden joukosta johtuen, ei edes viitsitty vastata vaikka sähköpostilla, että et ole tullut valituksi...:mad:
Siellä onkin "mielenkiintoista" toimintaa, osasyy lähtööni kyseisestä puljusta. En tässä viitsi julkisesti haukkua, mutta en kyllä voi kehua hyväksi työpaikaksi. Ole iloinen, ettet saanut paikkaa.
Ei ne välttämättä ilmoita mitään, vaikka olisi ollut haastattelussakin.
Joskus käytin kaksi pekkaspäivää haastatteluihin, psykologin testeihin yms. kivaan. Alkoi siinä vaiheessa vtuttaa, kun vastaukseksi tuli, että ei ole sopivaa koulutusta. Se olisi saattanut selvitä ihan työhakemuksestakin.
Lerssinen
12.03.2015, 20:49
Parikymmentä hakemusta laitellu+soittelut ym ny tässä talven aikana semmoisiin hommiin mitä ihan oikeasti vois tehdä ja osais.. Vastauksia huikeat 0 kappaletta :rolleyes:
Alkaa jo hieman hävettää tämän työnruinaaminen :(
Työnhaussa ole mitään hävettävää! Nykyään on vain pakko cv:n lisäksi satuilla siihen vapaa sana kenttään jotain oikeasti hyvää tekstiä. Kuulemma on menny siihen, että sen tekstin mukaan aletaan sitten cv:tä katselemaan jos vaikuttaa potentiaaliselta. Hakijoita joka duuniin niin paljon, että ei ehi millää kaikkien cv:tä selaamaan.
tekniikkamies
12.03.2015, 21:18
Parikymmentä hakemusta laitellu+soittelut ym ny tässä talven aikana semmoisiin hommiin mitä ihan oikeasti vois tehdä ja osais.. Vastauksia huikeat 0 kappaletta :rolleyes:
Mielestäni tälle asialle pitäs tehdä jotain ja tunnustaa laajemminkin, että "tavallinen työnhaku" ei toimi ainakaan kaikkien kohdalla.
Tarvittas kokonaan joku uusi päivitetty malli hommien tekoon.
Aikoinaan kun olin työelämässä, ei työhönottoilmoituksia aina lehtiin laitettu, paitsi joihinkin apuhommiin...
-Tosi ammattilaisia kun tarvittiin, laitettiin sana kiertämään. :cool: -Taitaa olla joillain aloilla vieläkin, ei kuitenkaan julkisilla kunta yms.
Ja myös sillä on merkitystä, mitä olet aikaisemmin tehnyt tai juuri nyt teet.
Hyvä tekee kauppansa.... parhaat viedään käsistä.
Eli ammattimies joka tietää mitä kädestään päästää eteenpäin ovat kysyttyjä.... taitaa olla jokin old school sanonta. Aika on rahaa....silloin kuin aikaa ja rahaa säästyy sekä jälkeä syntyy niin aina on kysyntää.......
Toiselta puolelta katsottuna.....silloin kuin on maalareita niin pitää olla myös pensseleitä..... ja vaikka olisi pensselit ilman osaavia maalareita ei valmista synny....
Silloin kuin tiedät olevasi paras tai jopa hyvä ei hakemuksia tarvitse lähetellä.....Puhelin soi ja tarjouksia satelee.....
Onnea ja menestystä valitsemannelle tielle.
Sorry...
Tämä ei ollut tarkoitettu niille jotka surffaavat puolipäivää paskahuussissa netissä tai niille joiden päivät kuluvat johonkin muuhun kuin tuottavan työn tekemiseen.....
Lerssinen
13.03.2015, 06:52
Se on vähä eri juttu katella tätä asiaa siltä kantilta että on tipahtanu "taivaasta" tällaiselle pikkupaikkakunnalle josta et tunne ketään etkä mitään mutta tämähän on toki ihan oma valinta, vakkaritöistähän minä lähdin kun Oulusta poismuutin.
Jatkan tuottamattoman työn tekemistä paskahuussissani.
Lerssinen
13.03.2015, 16:52
Kannattaa näköjään marmattaa offipalstalla aiheesta, tuli justiin 4 min sitten kutsu työhaistatteluun eltel networksille maanantaina :)
Kannattaa näköjään marmattaa offipalstalla aiheesta, tuli justiin 4 min sitten kutsu työhaistatteluun eltel networksille maanantaina :)
khonkonen tainut kilauttaa aluepomolle et soitaa...
Toivottavast tärppää...
Dacia Duster
13.03.2015, 19:46
Siellä onkin "mielenkiintoista" toimintaa, osasyy lähtööni kyseisestä puljusta. En tässä viitsi julkisesti haukkua, mutta en kyllä voi kehua hyväksi työpaikaksi. Ole iloinen, ettet saanut paikkaa.
Ok, no nythän mua ei vitutakkaan enää yhtään...:D
Ei siinä, saman huoltamoketjun Ruskeasuo/Helsinki asemalla aikanaan olin reilun kaksi viikkoa hommissa, joskus yli 10-v sitten, ja onneksi oli koeaika, niin perjantain aamuvuoron päätteeksi vein asemapäällikölle kulmahuoneeseen "Aseen ja Virkamerkin" ja totesin että se oli siinä, tilinumero toivottavasti tallessa, ja kyllähän sieltä korvaus tuli, ja yllättävää kyllä erittäin positiivinen työtodistus kaupan päälle.
Dacia Duster
13.03.2015, 19:53
Itseasiassa pieni laskutoimitus tuossa, niin parin vuoden aikana olen hakenut melkein 300 eri paikkaa, olen ollut yhdessä haastattelussa, joka sekin oli tunnin verran firman toiminnasta kertomista, ei kysytty minulta mitään.
No, vikahan on kuitenkin työnhakijassa, nyt kun mennään työmarkkinatuelle, niin varmaankin pääsee TE-toimiston kurssille viikoksi, jossa opetetaan miten haetaan työpaikkaa...:eek:
Tai sitten varmaan heti pääseekin hommiin, 9 e ylläpitokorvauksella, vaikka Mamujen seuraksi kierrätyskeskukseen, tekemään työtä jolla on tarkoitus...
No, katsotaan miten äijän käy...
Löytysköhän tätä kautta uusia töitä nykyiset loppuu kohta
Työkokemusta rekan ajosta hakehommissa,hakkurin ja murskan käytöstä
Pyöräkoneista,traktoreista ja ajokoneesta
Metallialalta 12 vuotta sellu laitteiden parista
Erillaisten koneiden ja laitteiden korjauksista
Korttejakin löytyy
Kuljettajan ammattipätevyys voimassa
Tieturva1,työturva,tulityö,trukkikortti,ea2 ja jotain muita vielä
Atte 0442693457
Savonlinna
wuntzikka
15.03.2015, 20:08
Se on vähä eri juttu katella tätä asiaa siltä kantilta että on tipahtanu "taivaasta" tällaiselle pikkupaikkakunnalle josta et tunne ketään etkä mitään mutta tämähän on toki ihan oma valinta, vakkaritöistähän minä lähdin kun Oulusta poismuutin.
Jatkan tuottamattoman työn tekemistä paskahuussissani.
Juu, itsekin tulin työn perässä useamman sadan kilsan päähän ex työpaikasta/kohtuu läheltä kotipaikkaa, olin reilu vuoden töissä ja sitten kiinnostus lopahti työnantajan takia... joten kyllä sitä vähän aikaa saa hahuilla ennenkuin saa saman verran kavereita ja yhteistyökumppaneita, työnantajia yms, kuin asuessa lähempänä kotipaikkakuntaa.
eli on todellakin hieman vaikeampaa saada tai keksiä työtä, jos tosiaan muuttaa paikkaan jossa ei ketään tunne. mutta kyllä se siitä ajan kanssa...
Mitäs se väliaika on tarkoitus tehdä?
Lerssinen
15.03.2015, 20:42
Minä tein vuoden taloremonttia, oikeinkin tuottamatonta työtä.
Minä tein vuoden taloremonttia, oikeinkin tuottamatonta työtä.
Ei tuloja mutta paljon menoja.....
Kaikki sitä ei tee.. Ei ainakaan "päivävuorolaiset".
Jokaisen kannattais pysähtyä hetkeksi ja miettiä kuinka helppoa elämä on ollut tähän kellonlyömään tai johonkin muuhun......
Kaikki voi heittä seläleen nopeammin kuin edes ymmärrät.....
Kaikkeen kannattaa varautua......mitä perusteellisemmin sen parempi....
ps. Tsemppiä tulevaan...
Ei tuloja mutta paljon menoja.....
Kaikki sitä ei tee.. Ei ainakaan "päivävuorolaiset".
Jokaisen kannattais pysähtyä hetkeksi ja miettiä kuinka helppoa elämä on ollut tähän kellonlyömään tai johonkin muuhun......
Kaikki voi heittää seläleen nopeammin kuin edes ymmärrät.....
Kaikkeen kannattaa varautua......mitä perusteellisemmin sen parempi....
ps. Tsemppiä tulevaan...
Toi on aivan totta ite olin selälläni ennenkuin edes tajusin, jos refleksit ei olisi pelannut (nyt niska ja vatsalihakset kipeänä) ois voinu olla, etten tässä kirjoittelisi edes. Rappusten yläpäässä lähti jalat alta ja laatikossa käsissä olleet tavarat kilisi alapihalle, kaikki kävi niin nopeasti, et "katsoin kadulla käveleviä neitosia..katse taivaalle..kysymys missä rillit..lavuaarin putket kilisee alapihalla"
Pää lähti taaepäin nopeammin kuin lasit nenällä pysy päässä :eek:
tekniikkamies
16.03.2015, 11:49
Itseasiassa pieni laskutoimitus tuossa, niin parin vuoden aikana olen hakenut melkein 300 eri paikkaa, olen ollut yhdessä haastattelussa, joka sekin oli tunnin verran firman toiminnasta kertomista, ei kysytty minulta mitään.
No, vikahan on kuitenkin työnhakijassa, nyt kun mennään työmarkkinatuelle, niin varmaankin pääsee TE-toimiston kurssille viikoksi, jossa opetetaan miten haetaan työpaikkaa...:eek:
Tai sitten varmaan heti pääseekin hommiin, 9 e ylläpitokorvauksella, vaikka Mamujen seuraksi kierrätyskeskukseen, tekemään työtä jolla on tarkoitus...
No, katsotaan miten äijän käy...
Mielestäni kuvaamasi kaltaisen asian ratkaisuun tulisi suhtautua vakavammin Arkadianmäen suunnalla. Nyt on ajankohtaista ketkä ovat sinne menossa hommiin.
Fiksusti toteutettu kannustava ja joustava perustulomalli yhdistettynä mikroyrittämiseen tai muuhun omaehtoiseen ammatinharjoittamiseen voisi tuoda parannusta tilanteeseen. Suomessa on lakannut toimimasta laajaan palkkatyöhön ja teollisuuteen perustuvat toimintamallit.
Kaipa tämän voi linkittää kun on nettisivullakin. Itte toimin ostajana täällä... Teknisestä suuntautumisesta ja esim ammattikorkeakouluopinnoista (atk-taidot ym) ei ole haittaa...
http://www.airfil.fi/fi/muut/tiedotteet/111-haemme-myyntineuvottelijaa
Kuiteskin tekisi mieli laittaa tuo Terraario kondikseen, vaikka välillä onkin myynti-ilmoja palstalla. Eli reikien paikkaajalla sekä kopassa että rungossa olis mestaa Jyväskylässä, omaa tilaa tai hitsauskamoja en omista. Auto seissyt lämpimässä hallissa, jarruissa nesteet muttei ilmattu eli puomilla pitää hinata (on vakuutuksissa mutta leima pitkä). Amiksen kuorkki tuo pirssin myös helposti johkin hitsauspajaan. Mites korikittihommat tms.? Pidemmät tarinat esim. yyveenä jottei sotketa topikkia.
Kaipa tämän voi linkittää kun on nettisivullakin. Itte toimin ostajana täällä... Teknisestä suuntautumisesta ja esim ammattikorkeakouluopinnoista (atk-taidot ym) ei ole haittaa...
http://www.airfil.fi/fi/muut/tiedotteet/111-haemme-myyntineuvottelijaa
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8663331_fi.htm
http://www.airfil.fi
painepesuri
29.03.2015, 15:11
Muutamalle asennusmiehelle olisi töitä tarjolla porvoon suunnalla ajalle 13.4-31-5.2015.
Metalli / laite asennustöihin.
Jos kiinnostuit niin ole yhteydessä minuun ensi viikon alussa.
Majoitus voidaan järjestää tarvittaessa.
Työturvallisuuskortti oltava voimassa.
painepesuri
29.03.2015, 15:12
Unohtu numero 050-5597535
Mikael73
01.04.2015, 16:26
Fanuc-taitoisella CNC-koneistajalla olis mahdollisuus hypätä allekirjoittaneen saappaisiin..Samalla pajalla viihtynyt vuodesta -01 lähtien,hommat kun aika vaihtelevia eikä mitään sarjatuotantoa.Työstökeskukselle toiseen vuoroon otettais kaveri ja haussa on myös keikkaintoinen automaatioasentaja tai ns monitaitaja..
Jos oma tmi niin plussaa. Kalajokinen yritys,teemme kuljettimia,robotteja,tehtaan linjoja,..eli voisi sanoa että liukuhihnoja liukuhihnalta :D..
Tästä ei ilmoa ole tietääkseni vielä missään mutta tarve kyllä,
täältä saa kyllä lisätietoa
kuukauden parin hommaa (alkuun) hitsarille, etenkin jauhekaaritaitoiselle saatais olla tarjolla täällä meillä...
kuukauden parin hommaa (alkuun) hitsarille, etenkin jauhekaaritaitoiselle saatais olla tarjolla täällä meillä...
Olispa vähän lähempänä. Kuutisen vuotta tehnyt jauhekaarihitsauksia Esabin koneilla.
Punkaat viikot täällä, sillähän siitä selviää
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8663331_fi.htm
http://www.airfil.fi
Haku loppuu 10.4.2015
Tuonne Airfilille on hakemus sisällä
Katsotaan nyt sitten kuis käy!
Haku loppuu 10.4.2015
Eipä töitä irronnut vaikka edellisessä työpaikassa tuli myytyä Airfilin suodattimia eteenpäin. Pitäkää tunkkinne!
Lerssinen
17.04.2015, 14:47
Juu ei täällä mitään töitä ole enää, viimeisimmässä työhaistattelussa fiilis oli että "tervetuloa töihin kunhan saadaan sinut valittua" ja mitään ei ole kuulunu sen jälkeen :D Kaikki vaatimukset täytin ja suostuin alihintaankin nii silti.. Alan pikkuhiljaa ymmärtää alkoholisteja sun muita sossupummeja..
Juu ei täällä mitään töitä ole enää, viimeisimmässä työhaistattelussa fiilis oli että "tervetuloa töihin kunhan saadaan sinut valittua" ja mitään ei ole kuulunu sen jälkeen :D Kaikki vaatimukset täytin ja suostuin alihintaankin nii silti.. Alan pikkuhiljaa ymmärtää alkoholisteja sun muita sossupummeja..
Minä kyllä rohkenen olla eriä mieltä.. Vähän ylitarjontaaki tuntuu olevan. Mutta sopivia tekijöitä ei tosiaankaan kasva joka kolossa.
wuntzikka
17.04.2015, 19:07
työnhaku välitys
Kaskenoja Oy
Hakee kesäkaudeksi työkoneiden kuljettajia niitto/vesaustöihin, Etelä- ja Länsi-Suomen alueelle. Todennäköisesti majoitus tarvittaessa talon puolesta. Jonkinlainen mahdollisuus voi olla jatkotöihin, riippuen työtilanteesta sekä kuskista.
Kaskenojan kotisivuilta löytää yhteystiedot.
Jollekkin pienehköö lisä ansiota; http://www.tori.fi/lappi/Alkavien_ruostevaurioden_korjaajaa_18591818.htm?ca =4&w=3 ... Eli Rovaniemen seudulla tälle tarve.
wuntzikka
04.05.2015, 19:47
työnhaku välitys
Kaskenoja Oy
Hakee kesäkaudeksi työkoneiden kuljettajia niitto/vesaustöihin, Etelä- ja Länsi-Suomen alueelle. Todennäköisesti majoitus tarvittaessa talon puolesta. Jonkinlainen mahdollisuus voi olla jatkotöihin, riippuen työtilanteesta sekä kuskista.
Kaskenojan kotisivuilta löytää yhteystiedot.
Tätä muokattuna hieman, eli haussa on muutaman päivän ajan vielä työpari vesakointiin/niittoihin konekuski. Etelä- ja Länsi-Suomen alueella tapahtuva työ, kertyy kuukaudessa reipas pari sataa tuntia ja haussa laskuttamalla ajava kuski. Työtä n. 3-4kk.
Olisi töitä tarjolla traktorin kuljettajalle tai urakoitsijalle säilörehun teon aikaan ajosilppuri ketjussa.
Jos kuljettaja löytyisi niin aina parempi, saisin omat koneet kaikki liikkeelle,
työ kohteet sijaitsevat pääsääntöisesti Sotkamossa mutta on myös käytävä Valtimolla, Juukassa sekä Suomussalmella.
Työ on sesonki työtä eli silloin kun sitä on niin silloin tehdään pitkää päivää oli arki tai pyhä, myös mahdollisesti Juhannuksena...
Tunteja kertyy kolmen- neljän viikon jaksoon noin 200-250 tuntia
työ alkaa noin kahden viikon päästä.
Lisätietoja numerosta 0400 280687 / Jouni
Konekuski/asentaja olisi töitä vailla 20.7 asti, taittuu kaivurit, metsäkoneet, traktorit ja autot ilman kärryä. Eli C on ja ammattipätevyydet voimassa, lisänä tieturva ja työturva. EA1 myös. Mistä päin vain voi tarjota mutta kainuun korkeudelta olisi hieno. Onnistuu laskuttamalla tai verokortilla. Hinta homman mukaan mutta ei kallein...
0400-514651
Naamkirjassa on sellainen kuin tuurauspörssi, itsellä oli ilmoitus pari tuntia ja jo tuli ekat soitot.
Suosittelen, voi tulla vaikka vakkaripaikka.
25-v nuori mies vailla töitä! Kiinteistönhuolto on tuttua hommaa, mutta omaan muitakin taitoja. Asun Lohjalla, omistan auton jonka keskikulutus huitelee 4,1 paikkeilla, joten työmatka ei ole ongelma. Löytyykö mitään?
Voin myös laskuttaa. B-kortti löytyy.
Ajoneuvonosturin/asennusnosturinkuljettajalle paikka tarjolla kokkolan nurkissa, yhteydet Robert Lindell 0400 265295
Flugfiske
01.08.2015, 17:02
Jos jotakuta kiinnostais pitempiaikanen pesti, eli pääkaupunkiseudulla envacien parissa:
http://careers.fi/caverion/careers.cgi?action=view&job_id=3277&lang=fin#.Vbzdhvkmm8S
Olisko kiinnostusta betoninajoon? Auto Volvo FM12 7m3 säiliöllä ja 6m hydrauliränni. Auto Karkkilassa. Ajot Ruduksella ja Ruskolla Uudellamaalla. Mielellään laskuttamalla. Ajot säännöllisen epäsäännöllisiä. O4O739II52
Lord of flies
24.09.2015, 14:33
Pistetääs tännekkin.
Tosiaan tuossa joulua ennen loppu hommat.
Tarjolla olis vajaa 30 jannu vailla töitä.
Metsäalalle on koulutusta amk:sta ja manuaalinen metsänhoito onnistuu. Kaivuria osaan kans ajaa sen verran että töihin pystyy, mutta minnekkään tarkkaan hommaan sillä mua ei kannata päästää, eli metsäojan kaivuu tai maanmuokkaus olis varmaan omiaan mulle.
Ajokortteja on BECE ja vähän on tullutkin ajetuua rekalla, mutta ne dirrit puuttuu.
Jos jollakulla on noin 100km säteellä Ähtäristä hommia tiedossa niin kiinnostaa.
Yht otot. sposti vesa.martin@gmail.com, puh o4o64o3721 tai vaikka palstan yv
Päivitetääs tämäkin. Nyt on dirrit suoritettu ja digipiirturikortti löytyy kans
wuntzikka
17.10.2015, 09:57
laitetaas tähän muutaman päivän ajaksi tämmöinen
onko kiinnostusta ruohonleikkuu urakoinnista 3 seuraavan kesän ajan, aliurakoitsijana tai päätoteuttajana? kohde on varsinais-suomessa.
yv:nä lisätiedot
Bänkster
24.10.2015, 17:28
Kuskin paikka vapaana C-kortilliselle, työ alkaa tammikuussa ja perehdytysjakso hetimiten.
Ei juuri kortin saaneelle.
Lisätiedot privana!
http://www.gronforstraining.net
Pitipäs kaivaa tämä topicci kaukaa...
No mutta, miekin voisin vähän kuulostella olisko mitään hyviä töitä tarjolla?
Hitsaisin kauheen mielellään TIGillä ja/tai puikolla, kaikenmaailman kortit löytyy ja joku luokkakin on ehkä vielä voimassa. Voin mie niitä lisääkin hitsata jos joku haluaa teettää.
Ihan mieluiten olisin ulkotöissä, mutta voin mie sisälläkin olla jos silleen sovitaan. Palkkaa mulle tarvisi tietysti maksaa.
Yhteyttä voi nyt aluksi ottaa privana, vaikka sen verran että jättää sinne puhelinnumeron ja pari sanaa kelle voipi soitella ja minne.
Sen verran täytyy rajata, että Lohjalta 80km säteellä.
Oon hitsannu voimalaitoskattiloita, paineastioita, teollisuus- ja lämmitysvesiputkistoja, teräsrakenteita, design-huonekaluja, hammaslääkärikalusteita, siipipyöriä, kaiteita ja kaikenlaista sekalaista kilkettä mustaa/kuumankestävää/rosterii/happosta/vähä alumiinia.
Sit noita betonielementtejä opettelin asentamaan viime vuonna, osaan lennättää kuorilaatat, ontelolaatat ja TT-laatat oikeille paikoille, niin ja seiniä, pilareita ja palkkeja olen kans asentanut.
Eiköhän siinä nyt ollut tarpeeks tietoo. :o
temmi_hoo
20.04.2016, 11:53
Pitipäs kaivaa tämä topicci kaukaa...
No mutta, miekin voisin vähän kuulostella olisko mitään hyviä töitä tarjolla?
Joo tota.
Tuuksä pitää meille Helsinki Hacklabiin[1] hitsauskurssia ja auttamaan kun haluttais haaveilla sopivista hitsauslaitteista ostaaksemme tai ainakin kuolataksemme esitepornosta? Ollaan just rakentamassa tulityöhuonetta[2].
Mitäänhän me ei makseta mut haluttais kovasti oppia ja vastineeks yritetään saada kaikki liittymään jäseneks.
Houkuttimena meillä tosiaan on CNC-työstökeskus Lotta[3] ja jotain paskartelutilaa[4] ja eri tavoin vajaalla käyviä tekniikkanörttejä[5]. On meillä 3d-tulostimiaki[6] erilaisia. Ainii, rakettimiehet[7] asuu saman katon alla.
Jos joku kukaan on kiinnostunu kattoo mistä on kyse, ni joka tiistai about viiden jälkeen Takkatie 18 Helsingissä, frisbeegolfkaupan talon takaa sisään klitsuun. Sikäli mikäli Model Expo tuli katottua ni ehkä näitkin ständin[8].
[1]: http://helsinki.hacklab.fi
[2]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/26327247441/
[3]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/25363871234/
[4]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/25788431813/
[5]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/26332950406/
[6]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/26367502706/
[7]: http://www.sats-saff.fi
[8]: https://www.flickr.com/photos/helsinkihacklab/26482617295/
No hitto, en mie kyllä taida olla kykeneväinen tuohon, mutta kuulostaa kivalta. :)
wuntzikka
24.04.2016, 09:07
kysytäämpä nyt varovaisesti ja alustavasti täältäkin, että olisiko konekuskia kesäkaudeksi? mielellään laskuttavaa mallia. työtä olisi etelä- ja länsi-suomen alueella, n 3-5kk. majoitus löytyy yleensä ja huoltoauto, jolla töissä liikutaan.
Täällä olisi agrologi vailla työtä.
Siis päätoimisesti työtön, sivutoimisesti maanviljelijä ja muusikko.
ELY-keskuksessa "kesätarkastajana" uraa tehty viimeiset 12 vuotta ja 25 määräaikaista virkasuhdetta. Alkaa olla kiintiö sitä hommaa täynnä.
Laukaa, Konnevesi, Äänekoski, Jyväskylä, Rautalampi voisi olla oikein sopivaa työskentelyaluetta, asun Laukaan ja Konneveden kirkonkylien puolivälissä.
Agrologi osaa kaiken ja tietää kaiken, kuulemma.
Ajokorttiakin on BEC mutta ammattipätevyyksiä ei ole, ikää tällä työnhakijalla 39v.
Varsinkin näin kesäaikaan käy myös osa-aikainen eli jotain 3pv/viikko mutta ei mielellään mitään 2 tuntia päivässä. Mutta toisaalta joustoa tarvittaessa löytyy, jos toisinkin päin.
Talvella joutaa yleensä pidempäänkin päivään, peltohommia kun talvella tarvitse tehdä.
Omaa taloa on aika pitkälti tehty eli vasara ja sahakin pysyy kädessä mutta mitään erityistä koulutusta erikseen niihin ei ole.
Agrologihan on maatalouden yleisammattimies, paitsi kotieläinpuolta olen aktiivisesti vältellyt.
044 524 7719 / Petteri
wuntzikka
26.06.2016, 18:43
ÖÖÖ mikä kone kaipaa kuskia??
No tämä ensimmäinen vaihtoehto jäi kuvioista pois, kun ei ollut ketään kiinnostunutta asian suhteen mistään suunnalta.
Mutta maanrakennuspuolen hommissa olisi kuski pulaa melkoisesti.
Mm. Salon ympäristössä liikennetraktori saattaisi olla vielä kuskia vailla, Riihimäellä olisi kesälomatuuraus kaivinkoneella tiedossa...
Edit: ilmoitus poistettu, hitsari mahdollisesti löytyi jo, eikä mulle enää 21:00 jälkeen voi soittaa.
Kevään korvalla olisi töitä Porissa golfkentänhoidossa, 2-3 paikkaa auki.
Alustavaa kyselyä/ kiinnostusta voi osoittaa jyri.nordstrom@yyterigolf.fi
Osien kuljetusta voidaan harrastaa kohtuullista korvausta vastaan joko sivutoimisesti reissun osuessa kohdalle O4O-34I 6333, asaikkon(at)gmail.com, YV tänne tai nykäisy hihasta. Ajoa useimmin JKL-HKI ja tarpeen mukaan E75, 9-tie Jämsän kautta, taikka Tampereeltakin koukaten. Aikataulut vaihtelevat, laita toivetta ja kiireellisyys. Kysyä voi kaikissa tapauksissa, tehdään mitä pystytään!
Mahdollisuus käyttää myös Kuljetusliike O. Saikkosen http://www.muuttoja.com/ kalustoa.
Olisi tarjolla metallimiehelle töitä. Vakituinen homma. Kuvia pitää osata lukea. Tig ja mig pitää hallita erityisesti rst-hitsaus. Pääpaino on elintarviketeollisuudessa. Työpaikka sijaitsee vääksyssä. Sarjatyöhön tottuneiden on turha hakea. Plussana sähköosaaminen sekä koneistustaidot. Valmius keikkatöihin oltava.
Toniin tai Ramiin yhteys
Www.luomatec.fi
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1112&pictureid=204855
Tommonen alkais olla kuskia vaille, heidenhain 640, kulmapään/tukilaakerin/työkalun vaihtajat, 5 ohjelmoitavaa akselia, uudet työkalut ym.
2-vuorotyö
Padasjoen Metalli oy
Harri Lokkila 040-5559548
Asentajan paikkaa tais olla myös tarjolla
Rikkaruohojen myrkyttäjälle reppuruiskulla ois paikka pariksi viikoksi Puolangalla ja alkaa 12.6
YV;llä saa työntarjoajan puh. numeron
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1112&pictureid=204855
Tommonen alkais olla kuskia vaille, heidenhain 630, kulmapään/tukilaakerin/työkalun vaihtajat, 5 ohjelmoitavaa akselia, uudet työkalut ym.
2-vuorotyö
Padasjoen Metalli oy
Harri Lokkila 040-5559548
Asentajan paikkaa tais olla myös tarjolla
Nyt alkaa olla mylly läjässä.
Suomee puhuvia kuskeja vaikee löytää? Kämpän hommaamisessakin pystyy virma jeesaamaan.
Nyt alkaa olla mylly läjässä.
Suomee puhuvia kuskeja vaikee löytää? Kämpän hommaamisessakin pystyy virma jeesaamaan.
Miten ja missä moisen ohjastamiseen kouluttaudutaan?
Miten ja missä moisen ohjastamiseen kouluttaudutaan?
Työpaikalla muut kuskit opettaa. Jos on heidenhainin vanhempia versioita käyttänyt tai edes fanuccia joskus niin varmaan onnistuu kohtuu vaivalla pääsemään jyvälle. Tossa on kuitenkin kaikenlaista toimintoa mitä 155/355/426 sarjoissa ei ollut. Ihan pystymettästä en lähtis ilman jonkin sortin kurssin käymistä. Koneistamisesta olis hyvä yleisesti ymmärtää myös jotain :D Pitkiä sarjahommia ei juuri ole tarjolla vaan enemmän yksittäiskappaleiden valmistusta joten ohjelman näppäämistä piisaa.
Nyt ei enää kaivata autovarustelusta kiinnostunutta työntekijää Espoon Juvanmalmilla.
Työ on lähinnä uusien autojen varustelua, alkolukkojen asennusta ja kalibrointia
digipiirturien kalibrointi ja huolto, multimedialaitteistojen asennusta ja muuta pientä
autosähkötyötä. Kokemusta ei välttämättä tarvitse olla ja koulutus tapahtuu työn lomassa.
Lisäinfoa numerosta 045 8987020
Löytyihän se työntekijä, tosin ei tämän foorumin kautta tällä kertaa.
Jatketaas tähän.
Katsastusmies haussa Tattarisuon Autokatsastukseen Helsinkiin. Hyvälle miehelle hyvä palkka. Työkokemus ja raskaan/rek&muutos-natsat plussaa. Jos ei ala löytymään valmista niin jos oikeesti intoo niin amispohjaltakin pääsee nykyään tietyin kriteerein eteenpäin. Ota kontaktia jos kiinnostaa.
Ollaan nyt 1,5 vuotta tätä firmaa pyöritelty kolmestaan (ite ollu töissä yht. 18 vuotta), hallissa lisäksi 2 miestä ja toimistossa 2 naikkosta. Uus noheva katsastaja tekis terää toiminnalle.
matti.keranen(ät)tattarisuonautokatsastus.fi
044-3478890
Pääsenks mä kesähessuks, vt insinöörinä (vt = vailla tutkintoa)
Ei kun oikeasti, toivottavasti löytyy, on niin hyvähenkinen palveleva asema.
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/9592033?locations=Kajaani&&announced=0&leasing=0&&&&english=false&sort=1
Sähkötyöt hallitsevalle olisi kuulemma kova tarve.
Itse en kyseisessä yrityksessä työskentele mutta tunnen kaverit ja tekijämiehelle/naiselle olisi paikka auki.
Meillä olis pyöräkonekuskille pesti auki. Murskaushommaa. Hyvinkäällä.
veikkaaja
04.06.2018, 19:04
Meillä olis pyöräkonekuskille pesti auki. Murskaushommaa. Hyvinkäällä.
Tuo kertookin paljon.
Ilmeisesti alta pois kantoa? Työaika on mikä? Ja kuinka kauan on työtä hyvinkäällä?
Ei sillä, että itteä kiinnostais, mutta kun tietää ton alan.. Kannattas enemmän tietoa antaa?
hiluvitkutin
05.06.2018, 09:13
Tuo kertookin paljon.
Ilmeisesti alta pois kantoa? Työaika on mikä? Ja kuinka kauan on työtä hyvinkäällä?
Ei sillä, että itteä kiinnostais, mutta kun tietää ton alan.. Kannattas enemmän tietoa antaa?
Ne ketä sattuu kiinnostamaan ottavat varmaan yhteyttä napalmiin.
Ei oo yhteystietojakaan, mut jos ei työn hakijalla ole sen verta viitseliäisyyttä että etsii ei varmaan tartte töitäkään.
No joo, arvelin että jos kiinnostaa niin yhteyttä voi ottaa. Itse en ole päättämässä mistään, olen itsekin vaan työläinen.
N. 0600-1600, vaki pesti, hihnan alta kasaan. Ja sitten muuta oheistoimintaa.
Jatketaas tähän.
Katsastusmies haussa Tattarisuon Autokatsastukseen Helsinkiin. Hyvälle miehelle hyvä palkka. Työkokemus ja raskaan/rek&muutos-natsat plussaa. Jos ei ala löytymään valmista niin jos oikeesti intoo niin amispohjaltakin pääsee nykyään tietyin kriteerein eteenpäin. Ota kontaktia jos kiinnostaa.
Ollaan nyt 1,5 vuotta tätä firmaa pyöritelty kolmestaan (ite ollu töissä yht. 18 vuotta), hallissa lisäksi 2 miestä ja toimistossa 2 naikkosta. Uus noheva katsastaja tekis terää toiminnalle.
matti.keranen(ät)tattarisuonautokatsastus.fi
044-3478890
Ei oo ketään ilmottautunu töihin, joko nyt? Hyvä mies saa hyvän palkan.
Ex_inkkari
18.04.2019, 12:38
Työnantaja ilmoitti tänään että heillä ei ole varaa pitää kolmea vartijaa, kuukauden päästä työtön YT puhalsi.
Töitä hakusessa, turvallisuusalan hommat päällimmäisenä mutta toki jotain muutakin voin tehdä.
0415014634
No mitenkäs ne muun alan osaamiset/koulutukset?
Ex_inkkari
19.04.2019, 09:10
No mitenkäs ne muun alan osaamiset/koulutukset?
No 27 vuotta turvallisuusalaa, ei ole oikein ehtinyt kouluttautumaan mihinkään muuhun :)
Sain irtisanomislapun palkkatöistä kouraan koronan myötä. Omakin toiminimi on, mutta systeemit on kotona vaiheessa ja säästöillä ei pitkälle potkita...
Irtisanomislappu ei näköjään ole paras valtti työnhaussa, niin ajattelin josko täältä saisi vinkkejä mistä voisi hakea töitä.
Yleistiedot:
Vm. -76, perusterve mieshenkilö eteläiseltä pirkanmaalta - Punkalaidun. Ensisijainen työnhakualue 60 km säteellä, mutta mielenkiintoiset ja kehittävät työt kiinnostavat kauempaakin! Nykyinen elämäntilanne mahdollistaa kyllä monenlaiset vaihtoehdot, kun kotona ei pääsääntöisesti kukaan kaipaa. Erityisesti kiinnostavia asioita ovat tuotekehitys ja esim. automaatio ja robotiikan soveltaminen - hitsausrobotit ym. Automaatiosta en siis juuri ole saanut kokemusta mutta nyt se on alkanut kiinnostaa ts. miten sitä voisi hyödyntää -> pellepeloton näkökulma ja varsinkin käytetyn kaluston hyödyntäminen.
Viimeisin koulutus Tuotantotalousinsinööri AMK (2008) - Pääaine tuotantotekniikka, sivuaineet luovuus ja tuotekehitys sekä organisaatiokäyttäytyminen.
Viimeiset kaksi vuotta olen hinnoitellut ja nestannut alihankintatöitä laserleikkaukseen (Prima NC Express) + särmäys/hitsaus/maalaus. Hieman olen saanut myös mallintaa Vertex G4 3D jossa levytyömoduli. Draftsight 2D on kuitenkin tutumpi. Laser oli Prima Platino 2.0 kuitulaser eli leikattiin vain ohuempaa tavaraa so. max 6 mm. Työ siis oli osin ehkä sellaista mitä monessa talossa tekee laseroperaattori, mutta täällä ei ollut levyautomaattia ja operaattorin aika kului levyjen vaihtoon ja pöydän purkuun.
Edellinen työ oli 5 vuotta ostajana jossa asioin toimittajien kanssa mm. Saksa, Turkki, Kiina jne. ja hoidin myös kuljetukset poislukien tullaukset ja kirjanpidolliset työt. Tavarat suodattimia tai suodatinosia, verkkoja, reikälevyjä ym. Pärjään englannillani hyvin ja käytännön tason ammattisanasto on hallussa.
Oma arvioni on että ymmärrän prosesseja ja valmistusmenetelmiä ja pyrin tekemään työni siten minulta eteenpäin menevä tieto on selvää ja ymmärrettävää. Työssäni olen omaksunut mielestäni aika tavalla asioita eri metallituotteista ja valmistusmenetelmistä - varsinkin ohutlevytuotteista. Paljon on kuitenkin vielä opittavaa.
Käytännön tasolla osaamiseni kattaa myös jalkohitsaukset mig/mag ja puikko. Tigillä en ole vasta kuin vähän sulatellut tavaraa eli varsinainen hitsaustaidosta ei voi puhua. Nähdäkseni taitoni riittävät ainakin korjaushitsauksiin. Olen siis ollut myös konekorjaamolla työssä tekemässä ihan käytännön juttuja ja kotona maatilalla tehnyt korjauksia jo teini-iästä alkaen.
Olen myös avoin yhteistyöehdotuksille, eli jos on jotain tuoteideaa jota haluaisit kehittää niin olen kiinnostunut. Rahaa ei ole tarjolla, mutta tiloja ja jonkin verran työkaluja löytyy - paljon kalustoa toki vielä puuttuukin... Kanavat särmätyille ja vaikka vielä maalatuillekin levyosille myös kunnossa, eli en ole polttanut siltoja takanani. Omassa käytössäni on tällä hetkellä Draftsight Professional 2D ohjelma jolla saan tehtyä dxf tiedostot laserleikkaukseen.
EDIT: Tulityökurssin kävin toissaviikolla jos auttaa yhtään asiaa.
Puhelin 050 354 9376 tai yv.