Kuitti josta paljon puhuttiin 4.3.2010.
https://www.youtube.com/watch?v=73KfZpJ--Ng
Tänään
18:38Jani
Helloo...
18:38Minä
moro
18:39Jani
Kysäsen :D:D Mites Oikeus juttu meni...
18:40Minä
hyvä kysymys
mistäpä tuota tietää kun eivät ole päätöstään antaneet vieläkään, on niin kiva
ihan hienoa kun ei voi päivää pidemmälle elämäänsä suunnitella
18:41Jani
Oho,,
18:42Minä
tämä hamppuhumppa on tullut maksamaan suorina kuluina ja mm. romumetallin hinnan tippumisen johdosta pidätysteni aikana minulle n. 20 000 euroa, ja kaikki tämä muu paska tähän päälle niin vielä pitäisi erikseen jotain rangaistusta väsätä hyötykasvin viljelemisestä
alkaa olla mitta täynnä tätä asenneiolmastoa täällä
18:42Jani
just
18:43Minä
sitten valitetaan jossain aamuteeveessä että suomi ei ole edelläkävijänä bioenergia-asioissa, miksiköhän?
että kyllästyttää välillä melko voimakkaasti
18:43Jani
Aivan ..
Ei oo helppoakaa ihmetteln kans
18:46Minä
maa itsessään on ihan hyvä, ja jota ei tekisi ihan vähällä mieli hylätä, varsinkin kun sukuni on asunut täällä satoja vuosia hamppua viljellen ja siitä oikein tunnettuja ollen ja olen geeneiltäni 100% suomalainen mutta jos asenteet eivät jo pikkuhiljaa ala muuttumaan niin täältä on pakko pelastautua jonnekin muuanne jo ihan oman henkensä säilyttämisen vuoksi, stressi voi jopa tappaa.
18:47Minä
jos saa suoraan sanoa niin täysin haistapaskatouhua tämä suomen touhu, poliitikkojen perseitä vaan nuollaan ja niitä kumarretaan ja valtio jatkaa jotain typerää puutarhurijahtia ulkomaan velkaa ottamalla voi aikoja ja tapoja
18:47Jani
oujees
18:47Minä
tympeää menoa kerrassaan
18:49Minä
tässä asiassa on turha sitten jälkikäteen enää jossitella, tulisi toimia eikä jahkata enää ikuisesti että "onko paha huumekasvi" kyllä tämä asia pitäisi olla selvä muillekin kuin esim. tsekeille jotka ovat suomalaisia huomattavasti sivistyneempiä ja laillistivat jo viihdekäytönkin ja - kasvatuksen
hävettää pian olla suomalainen
jälkijunassa joka asiassa
viimeisten laillistaneiden joukossa on hankalaa olla edelläkävijän asemassa
kokoomuspoliitikko esitti juuri äskettäin kyselytunnilla että miten kannabis kitketään pois ja vaati lisää rahaa (mistähän sitäkin muka enää otetaan lisää) juuri kannabiksen kitkemiseen, joutaisi mennä nailonnaruun roikkumaan koko ukko
tämä nyt päättäjinä oleva sukupolvi ohjaa maatamme kohti täystuhoa
että semmoiset mietteet täälläpäin
18:53Jani
ok
Suomen rikoslaki määrittelee ainoastaan hampun kuin hampun (kannabiskasvi) kasvatuksen laittomaksi / rangaistavaksi vain silloin, kun kysymyksessä on laiton kasvatustarkoitus, tällä hetkellä muuta määritelmää ei ole olemassa - Kasvatettavan hampun THC-raja on ainoastaan tukiraja, ja hamppua kuin hamppua saa kasvattaa kunhan kysymyksessä ei ole laiton kasvatustarkoiutus, siis kasvatus huumausaineeksi mikäli asiaan ei ole olemassa asianmukaista lupaa jota sinänsä voidaan jo nytkin hakea voimassaolevan lainsäädännön perusteella. Suomen korkeimmalta oikeudelta ei ole nykyisten lääkelain pykälien koskettaessa hamppua (mm. Bedrocan-kannabislääke, jota myönnetään jo Suomessakin) vielä kysytty kantaa hampun kasvattamisesta bioenergia- ja lääkeraaka-ainekäyttöön tuotettavaksi joka todistettavasti kasvatustarkoitukseni on ollut, ei laiton myynti tai huumausainekauppa.
Rikoslaista löydät kohdan, jossa rangaistavaksi on mainittu ainoastaan huumausainekäyttöön tarkoitettu hampun kasvatus, jos haluat neuloa oman pellon tuotteista vaikka pipon tai punoa vyön tai henkselit, sinulla on Suomen voimassaolevan oikeusjärjestelmän ja lain mukaan siihen oikeus. Täällä naapurikylällä jätettiin jo paikallisen asukkaan kasvattama hamppuaita rauhaan poliisinkin toimesta, omani tosin ei. Käytäntö vaihtelee alueittain näköjään hyvinkin paljon ja on vaikea sanoa mitään varmaa ennen korkeimman oikeuden päätöstä johon olen valituskirjelmää piakkoin koostamassa. Olen erittäin tyytymätön mm. siihen, että mm. alkoholistivanhuksen ja reumapotilaan auttamisesta voi saada suuremman tuomion kuin vaikka alaikäiseen kohdistuvasta seksuaalirikoksesta, lisäksi haluan korkeimman oikeuden linjaavan rajat huumausaineen valmistusluvan tarvitsevalle Cannabis Sativa-kasville, johon jatkossa aion jo voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti valmistus- ja tuotantolupaa hakea lääkekäytön kehittämistyötä varten. Toivoisin lisäksi korkeimman oikeuden ottavan kantaa siihen, voidaanko tämän tyyppisissä tapauksissa, joissa ei ole aiheutettu vaaraa tai haittaa kenellekään, harkita tuomion muuttamista työ-tai yhdyskuntapalveluksi, johon välittömästi voisin työllistyä esim. kotikuntani Keiteleen päihdeprojektihankkeessa jonka avulla voisin työllistyä hampun kasvattajana ja päihdeohjaajana päihdeparantolassa, joka pyrkii löytämään mahdollisimman luonnonmukaisen ratkaisun päihdeongelmien hoitoihin ja on valmis kokeilemaan esittämääni lievimmän haitan mukaista päihdekorvaushoitoa lääkkeellisesti käytettävän kannabiksen avulla, asiasta josta aiemmin olen ollut syytettynä ja josta asiasta minua on tuomittu huomioimatta se asia että toimistani on ollut kaikille enemmän hyötyä kuin haittaa.
Savon kannabispellot -2010, Savon kannabiskeisarit esittäytyvät;
Uutta kuvamateriaalia Timo Haaran kannabispelloilta; Haara ja tapahtumakokonaisuuteen aiemmin osallisena ollut Osmo Jauhianen poseeraavat vuoden 2010- kannabissadon (!) äärellä ja muistelevat "kahden sätkän tapausta", kuvamateriaali on tuoretta kuvaa Haaran pelloilta joilla kuvattavaa riittää. Haara odottaa edelleen Suomen korkeimman oikeuden linjaavan ja selkeyttävän kannabiksen tuotantoon liittyviä asioita ja kasvattaa kannabista kuitenkin sekä Suomessa että mm. Virossa, kannabis on kasvanut hyvin Savossa jälleen tänäkin vuonna
Timo Haara vaikuttaa voittaneen väsytystaistelunsa viranomaisjärjestelmää vastaan;
"Korkeimman oikeuden tuomiota odotellessa on aivan sama kasvatella kannabista Suomessakin koska onhan minulla jo voimassaolevan lainkin mukaan oltava siihen oikeus kuten muuallakin EU:n alueella jonne kannabiksen vientiä Suomesta tulisi suuntautua eikä päinvastoin, tästä tehdään nyt uutta nokiaa Suomelle ja sillä selvä ja hommia jatkan se on varma," haara toteaa.
"kyllä Suomen korkein oikeus nyt tämän toki muutenkin järkevästi osannee linjata kannabiksen kasvatusta suosivaksi ilman kallista, aikaavievää ja turhaa EU:reklamointia joka tulee turhaan kuluttamaan veronmaksajien varoja ja jonka joka sektorilla aloitan koska minulla on ammattiini jo nyt voimassaolevan lain mukaan oikeus mutta viranomaiset eivät täysin näytä sitä vielä ymmärtävän. Jos KO:n päätös ei ole mielestäni oikeellinen ja en siten saisi jatkaa laillista työtäni eli kannabiksen kasvatusta ja jalostamista, vien asian EU-oikeuteen ja tiedän että tulen voittamaan juttuni viimeistään EU-tuomioistuimessa jonne sinänsä on näin selvässä tapauksessa aivan turha lähteä" haara kertoo "rikoskumppaninsa" Osmo"kahden sätkän "Jauhiaisen kanssa ja vaikuttaa todella siltä, että savon kannabiskeisareita ei tosiaankaan noin vain lannisteta.
Timo Haaran sekä hänen "rikoskumppaneidensa" tutkintoihin on kulunut nyt veronmaksajien varoja jo yli miljoonan euron edestä, voitaisiin kysyä, olivatko tässä suomen kalleimmat savukkeet? |