swamp
yksi idea:
toivon että mikäli harkitsevasi työllistyä hamppualalla ehtisit tutustua esim. siihen, onko laskelmissani mitään faktapohjaa tai muuta ideaa.
tarvitsen vertailumielipiteitä aiheeseen ja olet henkilö, jolle haluan asiasta kertoa, ratkaiset sitten itse oman osallistumisen määrän mutta esim. kun itse olen työtön niin on näihin ollut motivaatiota tutustua. tätä internet-osoitetta olen tässä viime aikoina tutkinut, ja kun olen muutenkin menossa viroon lähiaikoina niin ei ole vaikeaa sopia tapaamista tehtaan edustajien kanssa mikäli siitä voi olla hyötyä esim. kummankin työllistymisessä- yhdessä tai erikseen, hamppuala on tulevaisuuden nokia, väitän edelleen ja aion työllistyä hamppualalla. tässä tämä mielenkiintoinen sivusto, heiltä voi myös kertomansa mukaan ostaa tuhansia tonneja Cannabis Sativaa, google kääntäjä on sivujen lukemisessa näköjään kätevä.http://www en ole tuolla vielä käynyt ja asiasta voisi pitää ns.matalaa profiilia vielä toistaiseksi.
heitän tähän mitä olen asiasta miettinyt: esim.jospa ostaisin heiltä kaiken ns. 2-laadun siemenen jonka luulisi olevan halpaa, ns alikokoista raakkisiementä joka on öljyntuotannossa ihan yhtä hyvää kuin muukin hampunsiemen ja pystytän pikaisesti öljypuristimen sille varattuun tai muuhun mahdolliseen tilaan, joko keiteleelle tai sitten eestiin ja puristaisin siemenistä öljyä jonka voi myydä monessa eri muodossa ja sille on selkeä kysyntäkin vielä.
eli ostosiemenellä ympärivuotinen hamppuöljyntuotanto näin aluksi koska oma tuotanto ei siihen vielä tule riittämään, kasvin jalostukseen ja siemenviljaan ainoastaan tulevalle kaudelle. Esim. nyt lakkautettavista meijereistä on hankittavissa vanha voilinko rasvan hydrolysointiin, hamppurasva esim. kookoksella tms. hajustettuna myyntiin vaikka timpan käsivoiteena jos muuta nimeä ei keksitä ja ohuin erotuksessa syntyvä öljy salaatinkastikkeena ekoloon, stokkan delikatesseniin tai mihin sitten toimitussopimukset saisi neuvoteltua, mahdollisia tuotteen jälleenmyyjiä voi olla pian paljonkin. ABC-ketjut ottavat jo nyt pienyrittäjien tuotteita aluemyymälöihinsä koemyynteihin ja mahdollisen menekin mukaan voi solmia suurempia tuotantojatkosopimuksia, hamppupipot myyntiin on homman nimi, tee tuotti edelleen tonnin kahdessa illassa jonka käytän kuten olen luvannut lyhentämättömänä kotimaisen cannabiksen kasvatuksen edistämiseen, uskon täysin hankkeeseen ja homman tomivuuteen.
ok, vaikeaa tekstiä ja tylsää mutta laitan numeroita ja omaa laskuoppiani, tarvitsen toiminnan käynnistäjiä ja henkilökuntaa- kerrothan jos tunnet jonkun joka voisi soveltua esim. firman sihteeriksi, hän voi olla kuka vaan pätevä henkilö.
priima siemen 149eek/melkein kympin euroissa kilo, aika kallis sinäsä joten jos teollisuussiemenelle on kysyntää niin jo siemenen tuottajahinnat ovat erittäin hyvät ja tällä tienaa jo pelkästään simentä tuottamalla
"Kvaliteedinõuetele vastav tavaliselt kasvatatud seeme 7800 eek/tonn"
Käännös (viro > suomi)Näytä latinisaatio
"Laatuvaatimukset yleensä lisätyt siemenet 7800 EEK / tonni"
EEK:
100 krooni= 7e
1000 krooni= 70e
10 000krooni 700jne, mutta nyt pääsisi jo karkeasti laskemaan firman sisäänostokuluja
jos laskisi 700e/ tonni plus tuotanto/pakkaus, ymkulut niin pääsisi jo arvioimaan ulosmyyntihintoja ja katteita verrokkeina muualla maailmalla jo oleviin tuotteisiin, esim. bodyshopin hamppurasva 200ml/n.23e, noita purkkeja tulee tonnista siementä melko paljon,kotimainen tuote voisi mennä kuin kuumille kiville,lisäksi tuotanto ei ole kovin vaikea toteuttaa, olen tätä tutkinut paljon.
HUOM
VVV
http:
"Käännös (viro > suomi)Näytä latinisaatio
HUOM! Tuotettujen siementen taaskülvamine on lailla kielletty.
Kiukanepile saaliin tagasiostugarantiid /-sopimusta hetkellä ei ole tarjolla.
Jos sinulla on mahdollisuus jalostaa satoa (hakkida jne.), ota yhteyttä ja löydämme ratkaisun sinulle sadon myynnissä.
Mahekasvatus
Miedosti todistuksella kasvatettu seemnekanepi ostot hinta on huomattavasti korkeampi kuin tavallisesti tuotettujen siementen hinnasta. Laatuvaatimukset täyttävän miedosti tuotettujen siementen ostojen hinta on 10400 EUR / tonni.
"miedosti tuotettujen", WTF? voi kun lisäksi ymmärtäisi miten nämä hinnat nyt menee, ehkä en ole vielä lukenut sivuja tarpeeksi tarkoin läpi mutta tuonne ko. tehtaalle ajattelin kyllä mennä käymään. Vm. -92 mese 600 ei muuten heltiä mutta tällä josko heltiäsi,
esim.http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/600/1006405 eli ysikakkonen mese ei todellakaan ole mikään turhan lehka hankinta mutta nostaa arvoaan vuosi vuodelta ja on kiva ajella viron ja suomen väliä silloin tällöin henkilökunnan kanssa esim. Mese laitetaan cannabis sativa oy:lle, mese tulee eestin kilpiin ja sitä säilytetään hampunsiemensiilossa jossa on myös pieni sikarinurkkaus ja korttipöytä sekä tunnelmavalo. korostan, että minulla on tähän hyvin tarkka ja valmis suunnitelma joka on hyvin helposti vaarassa toteutua ja hyvähän tuo olisi jos toteutuisi.
Laita feedback aiheeseen oman osallistumisasteen ja haluamisen mukaan, kiittäen TH. |