|
Kuva 6 / 25 Niva jäätiköllä
|
![31.1.2009 060
[T]
00:33
Timo onkos sinulla sitä lada nivaa myynnissä? T: T
[Sinä]
00:37
Terve T!
[T]
Olen tällä lapsen lapsilla käymässä.
[Sinä]
00:38
saattaisin tietää sinulle kohtuuhintaisen lada nivan mutta se ei ole vielä itselläni vaan seisoo parkissa tuttavan pihassa jonne on matkaa, tuota punaista en raaskisi myydä kun olen huomannut että näyttää olevan keräilyarvoa näillä joskus omistamillani esineillä
millä aikatalululla tarvitset lada nivaa ja paljonko käynti - ja toimintakuntoinen lada niva saa maksaa?
[T]
00:40
Joo, jos ilmottelen kevään puolella kun olen tulossa sinne Keiteleen herruuteen. Jos ilmottelen sillon.
[Sinä]
00:41
katsellaan sinulle sellainen laite koska se on kuitenkin aika hyvä täällä maallakin kun on nelivetojen aatelia :-) huomoioithan että ne osaavat olla yllättävän arvokkaita, nettiauto.com antaa hyvin suuntaa ja monet eivät halua luopua koska onhan se todellisuudessakin hyvä auto.
[T]
00:42
Juu, aikanaan suomen halvin neliveto, oisiko sinulla yhtään purkki UAZ:ia?
[Sinä]
00:44
ei, en sitä merkkiä harrasta koska ei ole käyttöä liiallisen bensankulutuksen vuoksi, vie jopa enemmän kuin lada niva
[T]
Joo, olen kuullut juttua.
[Sinä]
uusi niva maksaa tällä hektellä n. 14. 000 euroa, ja on hyvä hankinta myös uutena
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1231&pictureid=17657
[T]
00:45
Joo, onkos muuten jo uudet pellot pystyssä?
[Sinä]
tuolla nivalla tulee vielä joskus olemaan arvoa, tiedän sen itsekin mutta en siitä tule itse hyötymään
odottelen sekä suomen että viron kevättä
pikkuhiljaa valmistauduttava kylvötöihin jo kohtapuoleen
[T]
00:47
Nono sillalailla, mites siinä viime jutussa kävi tuliko tuomiota tai mitään?
[Sinä]
00:49
361 valmet joiden arvo on käyntikuntoisena n. 1500- 2000 euroa ja jollaisella tein tunnetuksi tehdyt kylvöt on nyt myyty hintaan 4000 euroa, alan jo itsekin ymmärtämään tilanteen mutta harmi vaan että siitä ei itselle mitään käytännön etua ole, tuolloinkin ainoastaan traktori vietiin ja jouduin hommaamaan uuden, semmoista se on ollut tämä meininki ja voisi katkeroittaa monen
korkeimman oikeuden käsittelyyn on kuulemma vielä jopa 1,5 vuotta
[T]
00:50
Ohhoh
Tuo hamppu oisi niin erinomainen vientituote ulkomaille. Ja et kai ole itse sekantunut mihinkään hamppuun?
[Sinä]
00:51
Tule käymään pajalla kun tulet keiteleelle, keitetään kahvit ja vaihdetaan kuulumisia, sinä olet T hieno ihminen ja pidän siitä että olet aina silloin tällöin täällä maisemissa
--
:-)
[T]
00:52
Joo. Tulen keväällä käymään.
[Sinä]
00:53
olen keskellä hamppupeltoa ensi kesänäkin mutta en vielä sekaantunut, jos hamppuun sekaantuu niin silloinhan sitä täytyy kiertyä kaulaan tai jalkoihin, kompastuu naruun tms.
onhan sinulla numeroni?
[T]
Sinustakin on ollut myös paljon apua kaikissa hommissa, ja tietenkin Osmosta myös.
jep, hyvä jos voin olla avuksi, kaltaisiasi mukavia ja fiksuja ihmisiä autan hyvin mielelläni!
pidä numero tallessa ja soita kun olet keiteleellä niin tiedän olla paikalla
[T]
00:54
Joo on tuo numero. Jos soittelemme kun olemme tulossa sinne Keiteleen kuningaskuntaan.
Joo
[Sinä]
00:55
kaikkea hyvää sinnepäin ja terveisiä!
[T]
Joo, päästän nyt tuon X:n pelaamaan FarmVilleä.
[Sinä]
00:56
asia selvä, hyvää illan jatkoa ja palaamme viimeistään kun olet täälläpäin!
T is offline. Your messages will be sent to their inbox.00:56
T on paikalla.00:56
[T]
00:57
Jatkoja sinne päin!](picture.php?s=17fd7f8bc269dcfd953e8979aa6a7e34&albumid=1231&pictureid=17657) |
31.1.2009 060
[T]
00:33
Timo onkos sinulla sitä lada nivaa myynnissä? T: T
[Sinä]
Terve T!
[T]
Olen tällä lapsen lapsilla käymässä.
[Sinä]
00:38
saattaisin tietää sinulle kohtuuhintaisen lada nivan mutta se ei ole vielä itselläni vaan seisoo parkissa tuttavan pihassa jonne on matkaa, tuota punaista en raaskisi myydä kun olen huomannut että näyttää olevan keräilyarvoa näillä joskus omistamillani esineillä
millä aikatalululla tarvitset lada nivaa ja paljonko käynti - ja toimintakuntoinen lada niva saa maksaa?
[T]
00:40
Joo, jos ilmottelen kevään puolella kun olen tulossa sinne Keiteleen herruuteen. Jos ilmottelen sillon.
[Sinä]
00:41
katsellaan sinulle sellainen laite koska se on kuitenkin aika hyvä täällä maallakin kun on nelivetojen aatelia :-) huomoioithan että ne osaavat olla yllättävän arvokkaita, nettiauto.com antaa hyvin suuntaa ja monet eivät halua luopua koska onhan se todellisuudessakin hyvä auto.
[T]
00:42
Juu, aikanaan suomen halvin neliveto, oisiko sinulla yhtään purkki UAZ:ia?
[Sinä]
ei, en sitä merkkiä harrasta koska ei ole käyttöä liiallisen bensankulutuksen vuoksi, vie jopa enemmän kuin lada niva
[T]
Joo, olen kuullut juttua.
[Sinä]
uusi niva maksaa tällä hektellä n. 14. 000 euroa, ja on hyvä hankinta myös uutena
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1231&pictureid=17657
[T]
Joo, onkos muuten jo uudet pellot pystyssä?
[Sinä]
tuolla nivalla tulee vielä joskus olemaan arvoa, tiedän sen itsekin mutta en siitä tule itse hyötymään
odottelen sekä suomen että viron kevättä
pikkuhiljaa valmistauduttava kylvötöihin jo kohtapuoleen
[T]
00:47
Nono sillalailla, mites siinä viime jutussa kävi tuliko tuomiota tai mitään?
[Sinä]
00:49
361 valmet joiden arvo on käyntikuntoisena n. 1500- 2000 euroa ja jollaisella tein tunnetuksi tehdyt kylvöt on nyt myyty hintaan 4000 euroa, alan jo itsekin ymmärtämään tilanteen mutta harmi vaan että siitä ei itselle mitään käytännön etua ole, tuolloinkin ainoastaan traktori vietiin ja jouduin hommaamaan uuden, semmoista se on ollut tämä meininki ja voisi katkeroittaa monen
korkeimman oikeuden käsittelyyn on kuulemma vielä jopa 1,5 vuotta
[T]
00:50
Ohhoh
Tuo hamppu oisi niin erinomainen vientituote ulkomaille. Ja et kai ole itse sekantunut mihinkään hamppuun?
[Sinä]
00:51
Tule käymään pajalla kun tulet keiteleelle, keitetään kahvit ja vaihdetaan kuulumisia, sinä olet T hieno ihminen ja pidän siitä että olet aina silloin tällöin täällä maisemissa
--
[T]
00:52
Joo. Tulen keväällä käymään.
[Sinä]
olen keskellä hamppupeltoa ensi kesänäkin mutta en vielä sekaantunut, jos hamppuun sekaantuu niin silloinhan sitä täytyy kiertyä kaulaan tai jalkoihin, kompastuu naruun tms.
onhan sinulla numeroni?
[T]
Sinustakin on ollut myös paljon apua kaikissa hommissa, ja tietenkin Osmosta myös.
jep, hyvä jos voin olla avuksi, kaltaisiasi mukavia ja fiksuja ihmisiä autan hyvin mielelläni!
pidä numero tallessa ja soita kun olet keiteleellä niin tiedän olla paikalla
[T]
00:54
Joo on tuo numero. Jos soittelemme kun olemme tulossa sinne Keiteleen kuningaskuntaan.
Joo
[Sinä]
kaikkea hyvää sinnepäin ja terveisiä!
[T]
Joo, päästän nyt tuon X:n pelaamaan FarmVilleä.
[Sinä]
00:56
asia selvä, hyvää illan jatkoa ja palaamme viimeistään kun olet täälläpäin!
T is offline. Your messages will be sent to their inbox.00:56
T on paikalla.00:56
[T]
00:57
Jatkoja sinne päin! |
Kuva lisätty 01.02.2009 16:36
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 05:13 (GMT +2).