Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 55 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
PICT0004
PICT0004
Kuva lisätty 28.02.2009 17:17
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
  1. Urbancityboy
    02.09.2010 12:21
    Urbancityboy
    13:11Minä

;-);-)
    13:12J

Kuoma

Mitä kuuluu ?
    13:12Minä

;-);-)
    13:12J

13:12Minä

wht else cn i say

:-):-)
    13:13J

kasvien tuhoaminen on siis x,
    13:13Minä

nettitv-lähetystä puuhataan, huomenna tulee koneet tuohon asiaan
    13:13J

hienoa!!

mahtava juttu

mulle tulee suomenniemeltä vieraita viikonloppuna

koitan kuitenkin seurata parhaani mukaan tilannetta
    13:14Minä

pyritään suoraan nettitv-lähetykseen, muistatko kaverin, joka asui 2,5 kk eduskunnan edessä asuntovaunussa ja lähetti nettitv-tä paikalta, sama idea ja koko juttu kaiken kansan tiedoksi ettei jää epäselvää asiassa

olen ns. niskan päällä, olen sominut itse kasvien hävitysopimuksen
    13:14J

Muistan!
    13:14Minä

siis solminut

jep
    13:15J

medianäkyvyys oli huomattava

laitanko lehtiin psotia asiasta?

postia
    13:15Minä

täysi radiohiljaisuus mm. radio rockilla rivinvälitkin olivat jo oma lukunsa, jääkiekkoilijan haastattelu oli kyllä hauska
    13:16J

onko sulla pähkinänkuoressa tilanteesta kuvausta?
    13:16Minä

miten iso nauru-hymiö tehdään, pakko kysyä

on

voisit laittaa minulle viestinä, jos on valmiina

: D
    13:16Minä

juuri tuota tarkoitan kun tilannetta pitäisi kuvata tiiviissä paketissa

aivan
    13:17Minä

tervehdys myös suomen poliisi, tämä tulee kaikki vielä suoraan nettiin ja nyt aletaan puhua asiasta hieman objektiivisemmin

plantaasi24

ja radio rockin plantaasiradio rocks

pähkinänkuori:
    13:17J

kiitos etukäteen

voin rummuttaa tuota sit joka paikkaan
    13:18Minä

aikataulua ei julkisuuteen ennen kuin alkaa tapahtua x päivän sisään, nyt viikonloppuna kannattaisi kuvata musiikkivideoa esim
    13:19J

ok

laita pähkinänkuori vielä
    13:19Minä

jos tietoa saa eteenpäin mm. haittavaikutuksen kaltaisille suomirapin huipuille niin nyt on kuvauskelit täälläpäin,

jep

eli x ajankohtana x päivän sisällä aloitetaan poistamaan kaikki alueella sijaitsevat kannabiskasvit

kerätään lyhteisiin, varusteet ovat vapaaehtoiset mutta tässä lista:

odota, taltioin tämän tekstin, teethän sinäkin niin
    13:21J

kyllä
    13:22Minä

no niin, tässä on nyt yksi esimerkki tämänhetkisestä PLANTAASI24- toiminnasta

http://forums.offipalsta.com/album.p...turecomment488

kiva panda, eikö vain?

13:23J

:*:* no on

kuule, näkeekö kaikki nuo tekstit`?

tuossahan sitä aikataulua meni julkisuuteen
    13:24Minä

tämä keskustelu toki näkyy tuolla muuallakin mutta nyt vasta vain kuva-albumeissa joita ei vielä kukaan mainosta mutta tämä on ollut tapani säilyttää tekstiä mikäli vain ko. sivut säilyvät täällä peräpohjolan pohjoiskoreassa
    13:24J

minä just mietin, että täytyy tallentaa nämä google.docsiin

niin ei ole sitten väliä, miltä koneelta tarkastelee
    13:24Minä

aikatauluja otan juuri pois, tämä on normaalia editointia eli ei varmastikaan kovin moni vielä kärryillä asiasta, no mitä nyt supo ja puolustusvoimat, tulli, poliisikin ihan vähän

jep, pieni hetki

tässä tavallaan tehdään jo sitä, mikä olisi meidän työmme plantaasi24:llä, moderointi mutta niin ettei mitään todellisuudessa sensuroida ja sivustojen ylläpito

isohymiö
    13:26J

: + D

lähden kohta kaupoille

käytän sen jälkeen tuohon asiaan hieman aikaa

pommitan omat yhteystietoni läpi, toivotaan, että joku jossakin tarttuu ja laittaa asiaa osaltaan eteenpäin
    13:27Minä

laitan pähkinänkuoren tähän perään, radio rockia kannattaa kuunnella, varsinkin aamuja
    13:27J

pyhitin elokuun lomailulle, kun työkuviot muuttuivat

nyt pikkuhiljaa alan aktivoitua

kiitos
    13:27Minä

radio rock rocks!
    o

allthetime
    13:27J

13:28Minä

harkitsethan vierailua savon sydämessä, plantaaseillani ja tuotantoalueillani keiteleellä, paikkakunnalla jolla hamppu todella kasvaa

13:29J

harkitsen todella vakavasti, Kuoma
    13:29Minä

suomiräppäreille ja regeeporukoille terveisiä, handycamit mukaan vähintään ja tie 77
    13:29J

mulla on nyt viikonloppuisin menoa, mutta esim joku ma-to olisi hyvä, piankin. Ohoh!

mun täytyy kysyä tätä eräältä ihmiseltä

katsotaan, mitä tuosta poikii!
    13:30Minä

arvostan ja kunnioitan ahkeruuttasi aiheen parissa, näin tehdään tänään huomispäivän historiaa suomessa ja muutetaan suomea parempaan suuntaan

viikonloppuna olen palveluksessa aiheen parista kun minulta vain varaa ajan

HAITTAVAIKUTUS & KUUMA KOIRA PANAMA RAYO esim

erittäin bueno tahteja, diggaan oikeastaan keikesta uudesta kotimaisesta

loimaan kaverilta kuulin noita levyjä, vai oliko se hänen kaverinsa

asa esim tervetullut myös

laitan tämän nyt belgiaan tiedoksi asian parissa myös työskentelevälle henkilölle, pyrin toimimaan pähkinänkuoren ohjeen mukaan

siis sitten itsekin, ohjeet tuossa perässä
    13:35Minä

palatkaamme aiheeseen, tämä ei näy google mapseissa ja on pidettävä max 20 hengen tapahtumana, lossisaaren mökkiviikonloppu on tosin samaan aikaan sieltä maisemathttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1153&pictureid=39265
    13:36Minä

no mutta nyt retusoin tämän loppuun ja tarkat ohjeet jaetaan vain niille, joiden yhteystiedot on ilmoitettu sinulla tai minulle, 7-10 voidaan tarvittaessa vielä laittaa lisää ja artisteja ei lasketa jos kuvauksia

jatkossahan tämä Keitele Hemp Harvest Festival tulee PLANTAASI24:n tapahtumakalenteriin

jonka keheitämme mm. näin

siis kehitämme
    13:39Minä

osallistujilla kasvin poistamiseen maaalueelta jolta kasvi on sovittu poistettavaksi on suotavaa omaehtoisena varustuksena olla mukana seuraavat varusteet, mikäli kaikkia näitä ei ole, niin ilmankin kylä pärjää

saksetkevyt sadevarustus

kylläpä pykii pahasti

siis

sakset

retkikengät tai vastaavat, itse liikun sandaaleissa yleensä

makuupussi tai huopa, teltta auttaa aina asiaa

voin majoittaa 4-5

mutta lossisaaressa on mökkejä ja sinne on tulossa väkeä eräänlaiseen syysjuhlaan muutenkin

13:42J

mua kiinnostaisi tulla

mutta täytyy jutella ihmisten kanssa täällä

viikonloppu buukattu jo

palaan asiaan! asap!

Huom. viikolla on tuoteprosessointia johon voi osallistua erittäin rajallinen väkimäärä, youre in if u want to do so
    13:42Minä

siinä ohjeet, artisteja jotka kiinnostuneita musiikkivideon kuvaamisesta pyydetään soittamaan suoraan numeroon x
    13:42J

nyt touhuan hetken täällä päässä, laita vain viesti'
    13:42Minä

jep

jos vain pääset, niin historiaa tehdään nyt, juuri nyt

timo haara hävitti itse kasvit pellolta

kaikki tullaan taltioimaan

revolution televisied
    13:43J

olet huippu
    13:44Minä

televisioituna ja netissä ja kaikkialla ihmisten tietoisuudessa ja mm saksan elokuvafestareilla, sinne on kai menossa kooste suomen hamppukumouksesta, näin reaaliaikaista se on

siis sinäkin!

jos pääset paikalle, lupaan parhaimman mahdollisen majoituksen, olen itse vaikkapa talleilla ja saat olla entisellä poliisiasemalla jossa oma tukikohtani on

harkitse ja ilmoita, olkaamme kuulolla, muistetaan että tämä on erittäin rajattu juttu vielä

jos pääset paikalle, lupaan parhaimman mahdollisen majoituksen, olen itse vaikkapa talleilla ja saat olla entisellä poliisiasemalla jossa oma tukikohtani on

esim. ne jotka aikovat kannabiksen huippukasvattajiksi viralisesti kannatta olla paikalla, olikohan joku fb-nimeltä j r esim.

hauskoja nimiä ihmisillä

teemme listan ja jos autat on sinulla valmis optio tulevaan josta olen jo sinulle kertonutkin

jatkakaamme
    13:50J

mietin tuota tosissani ja puhun ihmisten kanssa, kun pääsevät töistä
    13:50Minä

erittäin hyvä!

editoin tekstiä juuri julkaisukelpoisempaan muotoon, tähän on valmis sivustosuunnitelma ja tarvitaan henkilöstöä suomenkin puolella

jatkakaamme!
    13:51J

näin tehdään!! Hyviä energioita sinulle täältä aurinkoiseta hämeenlinnasta!

+shttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=21052&commentid=4 88#picturecomment488

Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).